"אמשיך עד קו הסיום"

מתמודד על תפקיד הנשיא: פרופסור שמעון שטרית בריאיון באולפן

ההסכם הדרמטי עם מרוקו; משמעות ההסכם במזרח התיכון; ההתמודדות על תפקיד נשיא המדינה והשיחות עם אריה דרעי • פרופסור שמעון שטרית בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר' (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

"אני מעריך כך על סמך השיחות שקיימתי עם מעל 100 חברי כנסת, ויש לי בטחון שאצליח ולכן אני אמשיך במרוץ עד קו הסיום", כך אומר השר לשעבר, פרופסור שמעון שטרית, המתמודד על תפקיד נשיא המדינה. צפו בריאיון המלא בו עסק שטרית בהסכם עם מרוקו, שם נולד.

במהלך הריאיון הסביר פרופסור שטרית: ""אני נמצא בקשר עם אריה דרעי ומאד מכבד אותו, ולא היה צורך שאציג את עצמי, משום שאני בקשר גם איתם וגם עם חלק מהחברים מיהדות התורה".

אתה חושב שיש סיכוי שהם יתמכו, הרי הכול כאן מתבצע באמצעות דילים פוליטיים?

"זה נכון עד נקודה מסוימת. למשל בבחירות בוועדה לבחירת דיינים, לא כל הח"כים הצביעו בהצבעה חשאית כפי שהורו להם אנשי המפלגה שלהם, ולכן יש לי בטחון במועמדות שלי אחרי שדיברתי עם כל אחד ואחד".

ישאל את עצמו כל אחד, בשביל מה למר שטרית, אדם עם עבר כל כך מפואר להיכנס לכל הבלגן של הבחירות לנשיאות, דילים פוליטיים, ובסוף גם סיכוי להפסיד בגלל מספר כל כך קטן של קולות?

"אני מעריך שזה לא יקרה, ואני מעריך כך על סמך השיחות שקיימתי עם מעל 100 חברי כנסת, ויש לי בטחון שאצליח ולכן אני אמשיך במרוץ עד קו הסיום".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר