נלחמים בקורונה

פרופסור יונתן הלוי: החיסון בטוח, אין לחשוש

העליה בתחלואה; הזינוק בתחלואה החרדית; החיסון שבדרך; החששות מהחיסון והאם הוא ומשפחתו יתחסנו בקרוב? פרופסור יונתן הלוי, נשיא ביה"ח 'שערי צדק' בריאיון לישי כהן (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

נשיא בית החולים 'שערי צדק', פרופסור יונתן הלוי, בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' על מאות אלפי החיסונים שנחתו בישראל, והחשש של האזרחים מלהתחסן. צפו בריאיון המלא.

בפתח הריאיון התייחס הלוי לזינוק בתחלואה במגזר החרדי ואמר: "אני חושב שיש התרופפות במשמעת. החרדים שידרו בתחילת הגל הנוכחי שיש חסינות עדר ושרובם כבר עברו את הנגיף, וזה לא המצב.

"אנחנו מתחילים לראות עליה במונשמים בבתי החולים עם ירידה מסויימת במגזר הערבי והתגברות בתחלואה בשבועיים האחרונים במגזר החרדי, כלומר מה שקורה בציבור הרחב מתבטא בפועל שבועיים שלשה לאחר מכן, ואני חושב שיש צורך לחזור חזרה לפעילות הרמזור".

פרופסור הלוי הדגיש: "המסר שלי הוא שהתרופפות המשמעת בתקופה זו היא לא במקומה, מכיוון שגם אם החיסון יינתן בצורה סדירה ובהספקה מלאה, אנחנו נראה ירידה בתחלואה בתוך שלשה ארבעה חודשים".

עד כמה החיסון באמת ישפיע על התחלואה בחודשים הקרובים?

"אם אנחנו נחסן במהלך החודשיים הקרובים מיליון איש, ובמהלך החודש השלישי עוד כשני מיליון איש אני מקווה שנוכל לחגוג את ליל הסדר יחד עם המשפחות שלנו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר