אסון חנוכה

הרג 12 מחבלים, חזר בתשובה ומת בתאונה

הרב שלמה בניזרי, בן דודו של הרב משה ניזרי שנהרג היום עם רעייתו שמחה בהתנגשות במשאית, סופד בשיחה עם 'כיכר השבת': "הקצה חלק מביתו לבית הכנסת השכונתי" (הספדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

חבר הכנסת לשעבר הרב שלמה בניזרי, בן דודו של הרב משה ניזרי שהוא ורעייתו מרת שמחה נהרגו בצהריים (רביעי) בתאונה הקשה בכביש 90 - סופד בדמעות בשיחה עם 'כיכר השבת'.

"המנוח עליו השלום הוא שלישי מתוך שמונה אחים שנולדו במרוקו, בשנות ה-62 הם עלו לישראל והתגוררו במגדל העמק", סיפר על הרקע המשפחתי של המנוח.

הרב בניזרי סיפר על בן דודו, "בזמנו משה התגייס למשמר הגבול בצה"ל, באחד הפעולות הוא הצליח להרוג 12 מחבלים, נפצע והוגדר כנכה צה"ל וקיבל על כך צל"ש גבורה. לאחר שהשתחרר מהצבא התגייס לשורות המשטרה עד שיצא לפנסיה".

על תהליך ההתחזקות בדת סיפר, "לפני 30 שנה כשאבא שלו נפטר הוא חזר בתשובה והפך לחרדי מן המניין, ילדיו נשואים לאברכים יראי שמיים".

"הוא היה כל כך צדיק שבשכונה שלו לא היה בית כנסת והוא הקצה חלק מהבית שלו למקום תפילה, היה אוהב תורה מאוד, עצוב מה שקרה".

רגע התאונה הקטלנית (מצלמת אבטחה)

יצחק צייגר, מתנדב זק"א, תיאר מזירת התאונה הקשה: "כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, והגבר והאישה סבלו מפגיעות קשות מאוד. צוותי הכיבוי פעלו במקום כדי לחלצם, ולצערי לאחר פעולות החייאה, נקבע מותם".

חובש בכיר במד"א, יונתן שנבאי, סיפר: "תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירה, והאישה שחולצה מהרכב הייתה מחוסרת הכרה".

"ביצענו גם בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לאחר זמן ממושך של טיפול רפואי אינטנסיבי נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית שנפגע באורח קל טופל במקום ופונה לבית החולים, כשמצבו קל", הוסיף החובש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר