רכבם התנגש במשאית

אסון: הרב משה ומרת שמחה ניזרי נהרגו בתאונה הקטלנית

בקהילה החרדית במגדל העמק מבכים את האסון הכבד, בפטירתם הטראגית של שניים מוותיקי הישוב, ר' משה ומרת שמחה ניזרי, שנספו בתאונה הקשה בכביש 90 כשרכבם החליק ונמחץ ממשאית (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-א' בטבת תשפ"א | 16.12.20
בני הזוג שנספו בתאונה (באדיבות המשפחה)

אסון בקהילה: ר' משה ומרת שמחה ניזרי, תושבי מגדל העמק, הם בני הזוג שנהרגו בתאונה הקשה בכביש 90 כאשר רכבם החליק בכביש הרטוב והם נמחצו אל מותם ממשאית חולפת.

השניים הם מוותיקי הישוב הצפוני, ומכריהם המזועזעים, שטרם מעכלים את אובדנם, מספרים ל'כיכר השבת' כי הם היו ניכרים ביראת השמים שלהם ובצדקותם. "הם יחסרו לנו מאוד", הם מוסיפים.

יוסי קקון, חבר של המשפחה, מוסיף: "מדובר על זוג מיוחד במינו. ר' משה הקים בית כנסת בשכונת נוף העמק, אליו היה משכים קום בנץ החמה כל השנה. אשתו שמחה תמיד הייתה מחייכת ומקבלת את כולם בסבר פנים יפות".

רגע התאונה הקטלנית (מצלמת אבטחה)

כזכור, כפי שתיאר יצחק צייגר, מתנדב זק"א: "כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי, והגבר והאישה סבלו מפגיעות קשות מאוד. צוותי הכיבוי פעלו במקום כדי לחלצם, ולצערי לאחר פעולות החייאה, נקבע מותם".

רשף יוסי דהרי, מפקד המשמרת בכב"ה, הוסיף: "נהג הרכב הפרטי היה לכוד במקומו. לבקשת גורמי הרפואה ביצענו חילוץ שלו, ולאחר מכן גורמי הרפואה קבעו את מותו שלו ושל אשתו".

חובש בכיר במד"א, יונתן שנבאי, סיפר: "תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, הגבר היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בזירה, והאישה שחולצה מהרכב הייתה מחוסרת הכרה".

"ביצענו גם בה פעולות החייאה מתקדמות, אבל לאחר זמן ממושך של טיפול רפואי אינטנסיבי נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית נפגע אף הוא, טופל במקום ופונה לבית החולים, כשמצבו קל", הוסיף החובש.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "כתוצאה מהתאונה ישנה הפרעה לתנועה. כוחות משטרה במקום מכווינים את התנועה, ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר