"היא בשלה"

אם הכלה בת ה-14 מיתממת: "מה הבעיה?"

שבוע אחרי שהמשטרה מנעה מההורים לחתן את ילדתם הקטנה, מתראיינת הערב האמא ואומרת שהיא לא מבינה מה הבעיה: "זה קורה אצלנו הרבה, יש בנות שבשלות לזה" (בארץ)

(צילום: מסך, חדשות 12)

לפני שבוע, עמדה להתחתן ילדה בת 14 עם גבר בן 24. ברגע האחרון, פרצו שוטרים לבית, עצרו את החתונה, עיכבו לחקירה את אבי הכלה ואת החתן, ואת הכלה העבירו לרשויות הרווחה.

הערב (רביעי) ראיין ברהנו טגניה את אם הכלה למהדורה המרכזית של חדשות 12. לדבריה, היא לא מבינה על מה המהומה.

"מה שקשור לגיל של החתונה, הילדה הייתה בוגרת בנפשה - זה מה שחשוב", אמרה. "יש לה בגרות נפשית מאוד גדולה, היא לא כמו ילדה בת 14 כמו שאני זוכרת את עצמי בת 14.5, כשהראש שלי היה לגמרי בדברים אחרים".

ומדוע ניסו לחתן אותה עם גבר מבוגר? האם הסבירה: "אם היא כבר מתחתנת בכזה גיל, אני אחתן אותה עם עוד ילד? מתאים לה מישהו בוגר, מישהו שיוכל לתמוך בה".

לטענתה, לא ידעה כי הדבר אסור חוקית. "לא ידעתי שזה כמו שאדם גונב או כמו שאדם רוצח שהוא מזיק למישהו. אני מכירה הרבה בנות שהתחתנו בגיל 15. זה קורה אצלנו הרבה, יש הרבה בנות שבשלות לזה".

אחרי שהוחלט להוציא את הילדה מהבית למסגרת רווחה, דורשת האמא כי הילדה שלה תשוב לביתה. "אני רוצה שיביאו לי את הבת הביתה. אני לא רוצה שייקחו ילדים בכזאת צורה של עוול מהבית. זה בהחלט לא המקרה פה. זה לא קורה שיש חבר וחברה היום בעולם החילוני השם ישמור? אז מה, זה לגיטימי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר