"יחזור לביתו"

צפו: חבר המועצת ערך 'מי שברך' לדוד ביטן

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, ערך השבוע 'מי שברך' מיוחד לח"כ דוד ביטן שחלה בנגיף הקורונה ואושפז במצב קשה: "שה' יתמלא עליו ברחמים, בריא ושלם" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט )

יממה לאחר שח"כ דוד ביטן (הליכוד) אושפז במצב קשה, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו הידרדר, ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי ראובן אלבז, ערך לח"כ ביטן 'מי שברך' מיוחד.

הגר"ר אלבז בירך את דוד בן מרגלית: "שהקב"ה יתמלא עליו ברחמים, ישלח רפואתו, שיזכה להיות בריא ושלם לעבודתו יתברך, יקום מחוליו בריא ושלם, יחזור לביתו בשלמות בכל מכל כל".

כזכור, השבוע סיפרה רעייתו של ביטן, חגית, בשיחה עם חדשות 12: "הוא מחובר למכשיר אקמו בכדי שהריאות שלו ינוחו ויבריאו, מצבו יציב ואנחנו אופטימיים. כמו הרבה חולים שמצבם קשה, זה תהליך ארוך שיש בו עליות וירידות, ואנחנו מקווים להחלמה מהירה".

לדבריה: "דוד חזק, אנחנו איתו ומחזקים אותו. כל המברכים גם מחזקים אותנו ואותו, ואנחנו מאמינים שנצא מזה מחוזקים. הוא בהכרה, שומע את הדאגה והוא מרוצה".

בתחילת השבוע עדכנה משפחתו של ח"כ ביטן החולה בקורונה כי חלה הידרדרות משמעותית במצבו הרפואי. בהמלצת הצוות הרפואי הוחלט לחבר את ביטן ל'אקמו', מכונת הלב-ריאה, למרות שהוא במצב של "עירות מלאה", כהגדרת בית החולים.

"הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו. מצבו עדיין קשה, אך יציב", נמסר עוד מבית החולים שבתל השומר.

משפחתו מצידה מודה לצוות הרפואי ואומרת: "דוד מטופל במסירות ובאחריות על ידי צוות בית החולים שיבא, ואנו מבקשים להודות להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר