כתב אישום

הצעיר שניצל מהכת מואשם ב"ניסיון רצח"

כתב אישום הוגש נגד צעיר שאימו הייתה בעבר בכת של אליאור חן, לאחר שדקר אותה, את אחיו וגיסתו, במהלך סעודת שבת • בנוסף, נשך סוהר כאשר התנגד לחיפוש עליו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד צעיר המתגורר בעיר, שדקר וניסה לרצוח את אימו, אחיו וגיסתו, וזאת כעשור לאחר שניצל מהכת שלא אליאור חן.

זה קרה לפני כשלושה שבועות, בליל שבת במהלך הסעודה בבית המשפחה. לפי העובדות המפורטות בכתב האישום, עובר לשעה 19:30, פתח הנאשם את מגירת הסכינים אשר במטבח הבית ולקח משם סכין רחבה אשר אורך להבה כ-20 ס"מ.

אמו אשר הבחינה בסכין בידו, ביקשה מהנאשם שייתן לה את הסכין, אך זה התעלם מבקשתה, ניגש במהירות אל אחיו י', אשר ישב באותה העת על הספה בסלון כשהתינוק בזרועותיו, הניף את הסכין לעבר פניו בתנועה אנכית ושיסף אותם תוך שי' צועק לעברו שיחדול ומנסה להגן על עצמו באמצעות ידיו. כמו כן זרק י' כיסא לעבר הנאשם בניסיון להודפו.

גיסתו, ח' ואמו של הנאשם החלו לצעוק לעבר הנאשם ולנסות לעוצרו. הנאשם ניגש אל אמו, אשר בינו לבינה חצץ כסא, הניף את הסכין לעברה והצליח לדקור אותה בידה השמאלית.

ח' נמלטה לכיוון מרפסת הבית והנאשם בעקבותיה. ח' נפלה על הרצפה במרפסת ונשכבה על גבה. הנאשם הניף את הסכין לעבר גרונה של ח' בתנועה אופקית ושיסף את צווארה.

בסמוך לכך חזר הנאשם אל י' וניסה לדוקרו פעם נוספת, וזה הדף אותו עם רגלו. הנאשם התהלך עם הסכין בבית ואז שב לסלון וניגש אל י' אשר החזיק בתינוקו. משחשש י' כי בכוונת הנאשם לפגוע בתינוק, גונן עליו באמצעות גופו.

הנאשם הניף את הסכין לעבר התינוק ופגע בגופו של י' באמצעות הסכין. במהלך ההתרחשות נפל התינוק על השטיח בסלון ונחבל בראשו. י' וח' נמלטו מהבית עם התינוק ואמו של הנאשם הסתגרה באחד החדרים בעוד הנאשם התהלך עם הסכין בבית.

הוא מואשם בניסיון רצח וכפי התיאור בכתב האישום: 7.במעשיו המתוארים לעיל ניסה הנאשם שלא כדין לגרום למותם של בני משפחתו.

בנוסף, מואשם הצעיר כי כאשר נשלח לבית המעצר במגרש הרוסים בירושלים, במהלך קליטתו למעצר, התנגד לכך שיעשה בו חיפוש והחל להניף את ידיו לעבר הסוהרים. כשניסו הסוהרים לאוזקו, נשך הנאשם את הסוהר א.ח בכף ידו הימנית.

יצוין כי מדובר בצעיר אשר עבר התעללות חמורה בילדותו, כאשר היה בכת של אליאור חן. אימו, כונתה בימים בהם התפוצצה הפרשה האכזרית בתואר "האם המתעללת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר