תקציב או בחירות?

שר האוצר פנה לרה"מ: העלה את התקציב ביום ראשון

שר האוצר ישראל קורא לראש הממשלה להעלות את תקציב 2020 לאישור הממשלה ביום ראשון, ובמקביל מאשים את גנץ ב'גרירה לבחירות מיותרות' • חמישה ימים לפיזור הכנסת (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
השר ישראל כץ (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שר האוצר ישראל כץ פנה הבוקר (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שיעלה את תקציב 2020 על סדר יומה של הממשלה ביום ראשון, מתוך תקווה שאחריה התקציב יועבר בשלוש קריאות בכנסת עד שלישי בלילה, אחרת - הכנסת תפוזר.

שר האוצר, שפרסם את לוח הזמנים האפשרי לדעתו כבר לפני מספר שבועות, ובו פיצל בין תקציב 2020 לתקציב 2021, שיאושר רק בפברואר - עניין שלא מתקבל אצל ראש הממשלה החליפי, בני גנץ, לאחר שבהסכם ממשלת האחדות נכתב שהתקציב שיועבר הינו דו שנתי.

כץ פנה גם ליו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, לתמוך בהצעה ולהמשיך בהידברות על לוחות הזמנים לקידום תקציב לשנת 2021, יחד עם חוקי ההסדרים והרפורמות החשובות למשק שמוכנים להגשה, תוך הקפאת תמיכתו של גנץ בקידום החוק להקדמת הבחירות.

שר האוצר תקף את שר הביטחון ויושב ראש 'כחול לבן': "הימנעותך מתמיכה בתקציב וגרירת מדינת ישראל למערכת בחירות מיותרת, בשל ויכוחים פוליטיים, מהווה חוסר אחריות לאומית ופיגוע כלכלי ישיר באזרחי מדינת ישראל.

"מדינת ישראל, אשר נמצאת על סף סגר שלישי ובראשיתו של מבצע החיסונים הלאומי, צריכה ממשלה יציבה וחזקה שעובדת למען אזרחי מדינת ישראל - תוך יציאה מהמשבר הבריאותי, הכלכלי והחברתי, ועל כולנו להתעלות ולמנוע מערכת בחירות יקרה מזיקה ומיותרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר