העליה בתחלואה

הגבלות נוספות? קבינט הקורונה יתכנס ביום ראשון

ישיבת הממשלה שתוכננה להתקיים בתחילת השבוע בוטלה ובמקומה הוחלט לכנס את קבינט הקורונה בשל העליה בתחלואה, על מנת לדון בהגבלות החדשות שיוטלו (אקטואלי)

(צילום: Flash90)

אחרי יומיים עם יותר מ-2,800 חולי קורונה חדשים, הודיעו היום (חמישי) כי ביום ראשון הקרוב, ידונו בקבינט הקורונה בהגבלות החדשות שיטילו, לקראת 'ריסון מהודק'.

ישיבת קבינט הקורונה תתקיים במקום ישיבת הממשלה השבועית שבוטלה פעם נוספת. ככל הנראה, השרים יחליטו על החרפת ההגבלות על הציבור.

כאשר הוחלט כי לא יטילו הגבלות בימי חג החנוכה, הוחלט כי אם מקדם ההדבקה יגיע ל-1.32 או מספר הנדבקים היומי ל-2,500, יטילו הגבלות נוספות וריסון מהודק.

השרים ידונו בסגירת כל המסחר, חנויות הרחוב, השווקים ובתי הספר בערים אדומות וכתומות, למעט גני ילדים וכיתות נמוכות, עד כיתה ד'. בנוסף, יצמצמו את התחבורה הציבורית.

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי ביממה האחרונה אותרו בישראל 2,802 חולי קורונה חדשים. 3.5% מכלל הבדיקות יצאו חיוביות. במהלך היממה האחרונה בוצעו 82,296 בדיקות.

705 חולי קורונה מאושפזים בבתי החולים, 400 מאושפזים במצב קשה, מתוכם 150 מחוברים למכונות הנשמה. 162 חולים מאושפזים במצב בינוני.

עד כה, 3,033 חולי קורונה נפטרו מאז פרוץ המגיפה. 461 חולי קורונה נשלחו לבידוד במלוניות קורונה, 20,378 נמצאים בבידוד ביתי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר