תיעוד

שב"חים וקטינים אותרו במפעל ב'שדה משה'

בפעילות אכיפה משולבת במפעל בישוב שדה משה - בין תוצרי הפעילות, אותרו שוהים בלתי חוקיים ו-25 קטינים בגילאי 14-17 שהועסקו במקום עפ"י החשד בניגוד לחוק; תיעוד (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

כוחות משטרה פשטו הבוקר (חמישי) על מפעל אריזה בישוב שדה משה, לאחר שבמקום עלה חשד כי מתבצעות עבירות שונות הן בתחום הכלכלי והן הפלילי.

מי שהובילו את המבצע היו תחנת קרית גת של משטרת ישראל בסיוע יחידת מתפ"א וצוות אכיפה כלכלית של מחוז דרום, יחד עם המוסד לביטוח לאומי, משרד העבודה - זרוע אכיפה וזרוע בטיחות בעבודה, פקיד השומה אשקלון והמרכז לגביית קנסות.

במפעל אותרו 3 שוהים בלתי חוקיים שעוכבו לחקירה בתחנה, ומעסיקם זומן לחקירה. כמו כן אותר עובד שנפקד משירות צבאי - קיבל זימון לגורמים המתאימים.

בנוסף, אותרו 2 קבלני כוח אדם וניקיון שעובדים ללא רישיון כחוק, ונחשדים בהעסקתם של 25 קטינים בגילאים 14-17, שאותרו במקום עפ"י החשד בניגוד לחוק. אחד הקבלנים זומן לחקירת משטרה.

במקום אותרו גם כן 9 חשודים בעבירות מרמה, ביניהם מקבלי קצבאות נכות ואבטלה שאינם מוצהרים כעובדים, והם הועברו להמשך טיפול המוסד לביטוח לאומי.

בביקורת ניהול ספרים של פקיד שומה אשקלון - נמצא ליקוי מהותי בניהול ספרי העסק. המרכז לגביית קנסות איתר בעל חוב של כ-50,000 שקלים ורכבו עוקל על אתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר