המבצע יצא לדרך

ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות התחסנו נגד הקורונה

בבית החולים 'שיבא' - מול המצלמות - קיבלו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין את החיסון של 'פייזר' לנגיף הקורונה. בכך יוצא לדרכו מבצע החיסונים 'לתת כתף'. צפו בשידור חוזר (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו מתחסן (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (מוצ"ש) לבית החולים שיבא שבתל השומר, וקיבל במקום, בשידור חי, את החיסון לנגיף הקורונה.

לצידו היה גם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שקיבל אף הוא את החיסון, מבית היוצר של חברת פייזר העולמית.

טרם התחסן, נשא נתניהו דברים קצרים, ואמר בין היתר: "זהו רגע מאוד מרגש. בדרך הנה חשבתי על הילדים שדואגים להורים שלהם, על הנכדים שרוצים לחבק את סבא וסבתא בחיבוק אמיתי ועל בעלי העסקים שיוכלו לפתוח את העסקים שלהם".

"נוכל פתוח את המדינה מחדש ולהחזיר אותה למה שהיא הייתה, לחזור לחיים הנורמליים שאנחנו חפצים בהם. זה מתחיל במהלך הזה, ואני מבקש מכולם להצטרף אלינו ולהתחסן", אמר ראש הממשלה.

לאחר שהתחסן, הוסיף נתניהו: "זריקה קטנה לאדם - צעד ענק לכולנו".

שר הבריאות אמר, בתום קבלת החיסון: "היום הסתכלתי על התאריך, ה-19 בדצמבר; בתאריך הזה, בשנת 1984, התקיים המשפט שלי בברית המועצות בגלל רצוני לעלות לישראל. היום, ב-19 בדצמבר 2020, יש לי זכות גדולה להיות שר הבריאות בממשלת ישראל, ויחד עם ראש הממשלה לפתוח את מבצע 'לתת כתף"'. חברים, יש סיבות לאופטימיות".

אדלשטיין מתחסן (צילום: חורחה נובומינסקי, לע"מ)

החל ממחר יקבלו גם שאר האזרחים את החיסונים, דרך קופות החולים, כאשר הראשונים יהיו אלו שב'קבוצות סיכון' - כל זה במבצע לוגיסטי מיוחד, שקיבל את השם 'לתת כתף'.

בין הבכירים, שכבר הודיעו על הגעתם להתחסן, ניתן לציין את הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, נשיא המדינה ראובן ריבלין, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו''ר סיעת יהדות התורה ח''כ יצחק פינדרוס.

צפו בשידור חוזר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר