"צאו להתחסן"

הנשיא ריבלין התחסן: "החששות לגיטימיים"

נשיא המדינה רובי ריבלין התחסן נגד הקורונה וקרא לציבור: "הקפידו על כללי ההיגיינה והריחוק החברתי. כי גם אם אפשר לראות את התקווה בקצה האופק, הקורונה עוד כאן" (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיע הבוקר (ראשון) למרכז הרפואי הדסה עין כרם, והתחסן נגד נגיף הקורונה, אחרי ראש הממשלה, שר הבריאות ועוד, כדי לעודד את הציבור להתחסן.

בדבריו במעמד החיסון אמר הנשיא: "זה כבר חודשים ארוכים שהעולם כולו, ואנו, כאן בישראל, מצויים במשבר קשה ומתמשך. נוסף על החיים היקרים שאיבדנו במגיפה המשתוללת, למעלה מ-3000 נפשות, הנחיות הריחוק החברתי הובילו לפגיעה כלכלית קשה, ולשיבוש מרקם החיים שלנו."

״בתוך הימים הלא קלים הללו, נשאנו עיניים אל החוקרים והמדענים, ששקדו על פיתוח חיסון לנגיף, והנה, סוף סוף, יש חיסון! אני יודע שיש לא מעטים, בקרב הציבור הישראלי, שמתעוררים בהם חששות וספקות גם למול החיסונים המיוחלים. אלה חששות לגיטימיים, אבל חשוב לזכור שמנות החיסון שמגיעות לישראל עברו תהליך בדיקה קפדני, עמדו במבחנים מחמירים, וקיבלו לבסוף אישור - הן ממנהל המזון והתרופות האמריקאי, והן ממשרד הבריאות הישראלי. אלה גופים רציניים, שערך חיי האדם, המהימנות והדיוק, הם נר לרגליהם. אפשר לסמוך עליהם".

״אני רוצה לפנות מכאן לכל אזרחי ואזרחיות ישראל. כולנו באותה הסירה. וכשתצאו להתחסן, אתם תדאגו לא רק לבריאות שלכם, אלא גם לבריאותם של הסובבים אתכם, ואף תסייעו להשבת החיים של כולנו למסלולם התקין. תסייעו להנעת גלגלי המשק, ולהקלה בעומס האדיר שבו מצויים הצוותים הרפואיים היקרים שלנו, הגיבורות והגיבורים האמיתיים של המשבר החריף הזה. בבתי החולים, במעבדות, במתחמי הבדיקה, וכמובן – בקופות החולים ובקהילה".

הנשיא הוסיף, "זו ההזדמנות, פעם נוספת, כי נדמה שאי אפשר לומר את זה מספיק, להצדיע לכם, הצוותים הרפואיים בבתי החולים ובקופות החולים ולומר לכם תודה על השעות, על המאמץ, על האכפתיות. החברה הישראלית חבה לכם חוב אדיר. האחריות שמוטלת עלינו, היום, היא להקשיב לכם, להעניק לכם את התנאים ההולמים, ולשמור עליכם – כפי שאתם שמרתם, ותוסיפו לשמור עלינו ועל בריאותנו".

לסיום קרא: "צאו להתחסן! ובינתיים הקפידו על כללי ההיגיינה והריחוק החברתי. כי גם אם אפשר לראות את התקווה בקצה האופק, הקורונה עוד כאן, והיא מסוכנת כפי שהייתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר