שעות הכרעה

גנץ, אשכנזי וניסנקורן מבהירים: 'לא נתפשר'

אחרי הדיווחים על חילוקי דעות בצמרת 'כחול לבן' בנוגע לדיוני הפשרה מול הליכוד, מוציאים השרים בני גנץ, גבי אשכנזי ואבי ניסנקורן הודעה: "פועלים יחד - להשגת העקרונות" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

מפלגת 'כחול לבן' עומדת לקראת צומת מכריעה נוספת בחייה הפוליטיים הקצרים: האם להישאר בממשלת נתניהו תוך הגעה לפשרה נוספת חרף כל ההבטחות, או להגיע להסדר שיאריך את חיי הממשלה?

במהלך היום נשמעו דיווחים מפי מקורבי שר הביטחון גנץ שהאשימו את שר המשפטים ניסנקורן בחתירה לבחירות, ומנגד מקורבים לניסנקורן שטענו שגנץ מסכן את הדמוקרטיה עבור רוטציה.

כדי לשמור על אחדות שורות, הוציאו השרים גנץ, אשכנזי וניסנקורן הודעה משותפת בה נכתב: "השיח התקשורתי שקרי ולא מבטא את התנהלותה של כחול לבן. מלחמות פנימיות שמורות למפלגות אחרות, אצלנו פועלים יחד להשגת העקרונות של כחול לבן".

הם הבהירו: "לא נתפשר על קיום ממשלה מתפקדת תוך שמירה על הדמוקרטיה ומנגנוני שלטון החוק, והבטחת תקציב מדינה שיטפל בקורונה הכלכלית. כל דיווח או ספין שמומצא על ידי בעלי אינטרסים, הוא על דעת המדווח בלבד. די לשקרים".

לפי הדיווח מוקדם יותר היום בחדשות 12, שר בכחול לבן תקף את שר המשפטים ניסנקורן ואמר: "אם הוא ימשיך להתנגד לעסקה משיקולי אגו, הוא יהיה אחראי לזה שאיילת שקד תהיה שרת המשפטים הבאה. אין כאן ויתורים משמעתיים על הסמכויות שלו והוא יהיה אחראי לכך שהולכים לבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר