מגייס תמיכה?

ח"כ כהנא למרן: "לימוד תורה - החיסון הרוחני"

מפלגת ימינה ממשיכה לפזול לעבר הציבור החרדי, והיום מגיע ח"כ מתן כהנא לביתו של מרן שר התורה לקבלת ברכה • "לנגיף השיסוי והפילוג אין חיסון ואין תרופה", אמר (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה' הגיע הבוקר (ראשון) לבית מרן שר התורה, הגר"ח קנייבסקי, וקיבל את ברכתו.

בתום הפגישה מסר חבר הכנסת כהנא: "התרגשתי להיפגש ולשוחח עם גדול הדור הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מנהיג בעל שיעור קומה תורני וציבורי אשר זכינו לו בדורנו".

"לימוד התורה מאז ומעולם חיבר בינינו ובידינו לדאוג שהתורה תוסיף ותחבר בין החלקים השונים של עם ישראל. כעת ולדורי דורות. הגר"ח הוא סמל למסירות נפש, גדלות ושקיעה בתורה לאורך שנים".

כהנא הוסיף, "אנו נמצאים ביום חשוב. יום בו מתחיל מבצע החיסונים לנגיף הקורונה. אבל לנגיף השיסוי והפילוג אשר מכלה כל חלקה טובה בציבוריות הישראלית אין חיסון ואין תרופה. רק אם נקבל על עצמנו אחריות אישית, מגזרית ולאומית נוכל לו".

"לצערי בתקופה האחרונה ספג הציבור החרדי האשמות קשות והושחר רבות שלא בצדק. אני פה כדי לומר לציבור חרדי ללא היסוס - כולנו אחים. בעת הזו על כולנו לשים בצד את המפלג והמשסה ולהתרכז בריפוי החברה הישראלית מנגיף הפלגנות".

לפגישה בבית ברשב"ם יש גם משמעות פוליטית: כהנא נפגש בחודשים האחרונים עם עשרות רבנים, בעיקר מהציונות הדתית, וכעת אנחנו רואים אותו גם מתקרב לרבנים הליטאים.

לדברי בכירים ב'ימינה' יש כאן כוונה מצד בנט לשלוח את האיש שלו, מתן כהנא, לבדוק את ההיתכנות של שיתוף פעולה פוליטי עתידי. כאשר בנט מנסה להביא קולות מהליברליים יותר, כהנא משקיע ברבנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר