סערת הדואט

למה מחק מנחם טוקר ציוץ על אברהם פריד ואביב גפן?

"פיצול אישיות": מנחם טוקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על הדואט המפתיע של אברהם פריד עם אביב גפן - ומחק • כעת הוא מסביר מדוע, והיכן לא ישמיע את השיר 'בצורת' (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

הסערה ברשת סביב הדואט 'בצורת' של הזמרים אברהם פריד ואביב גפן - שדרן הרדיו מנחם טוקר פרסם ציוץ עוקצני נגד פריד, מחק ועורר סערה.

בציוץ שפרסם בטוויטר כתב טוקר: "אני מעדיף לזכור תמיד את אברהם פריד החסידי, הטהור, המקורי ושליח הרבי להפצת המוסיקה החסידית ולא את "האביב החסידי" החדש".

אלא שלאחר זמן קצר מחק טוקר את הציוץ המדובר וצייץ במקום סקר לעוקביו שבו כתב: ‏"האם התחברתם למיזם קירוב הלבבות "האביב החסידי" של פריד/גפן?".

מחיקת הציוץ של מנחם טוקר גרר שיח רב ברשת והוא מצידו הגיב כך: "יפה מאד שיש דיון סביב מוצר שכזה, לדעתי זה מה שיחצני השיר רצו שיקרה ובוודאי כשהשיר דלף. (קוד האשראי שלי לא דולף כשאני לא רוצה)".

הדואט שעורר סערה (איור: דודי ון דן ברג)

"קיבלתי אין ספור הודעות מרתקות מחרדים בכלל וגם מחבדניקים על הציוץ הרגוע אגב שצייצתי (ומחקתי בעקבות כמה שלא הבינו את תוכנו ונפגעו), בטוח שיש בעד ונגד - אני יכול לומר לכם שבקול חי שקלו לקיים דיון רציני האם לא להשמיע את פריד יותר בתחנה בגלל הדואט (דבר שאני כמובן נגד) - אבל זאת דמוקרטיה. כל אחד יכול ורשאי להביע את דעתו".

טוקר הוסיף וכתב: "אם בעד פריד הנדיר שטהור בכל סיטואציה, אם בעד קירוב לבבות על ידי שיר כזה, אם בעד שיתופי פעולה גם עם ריטה ופלס או חלילה נגד שיתוף פעולה עם זמר שרוב הקריירה שלו השירים והתוכן שלו עם מסרים בעייתיים לחרדי, לימני לביביסט כמוני ולנער דתי שלראשונה נחשף לשם אביב גפן".

"אין דבר כזה "שיר לא לחרדים" כשמי ששר אותו הוא גדול הזמר החסידי העולמי בכל הזמנים. את התירוץ הזה עשו אוף שימחעס בסוף שנות ה-90 כשבצדק פנו למגזר אחר בעידן טרום הרשת והדיגיטל, אבל היום כשפריד או שוואקי מוציאים משהו זה מגיע מיד לכל מקום ובמיוחד למעריציהם החרדים והדתיים שהם אלו שפרנסו אותו כל השנים ונהנו מהקריירה".

לסיכום כתב טוקר: "פיצול האישיות שבי תתבטא גם בהשמעת השיר מה שיתן ביטוי ל-2 העמדות. באתר שלי, בערוץ 13, אל-על ועוד, אשדר אותו. אבל בקול חי לא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר