"התפעלתי"

הגר"י רוזן, המסוגר בישיבתו, הודה לילדי תלמוד התורה

ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן, לא יצא ממתחם הישיבה מסוף 'זמן חורף' שעבר, כשפרצה המגיפה, ונזקק להשלמת מניין בחופשים • הילדים שסייעו לו, זכו לתודתו (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"י רוזן (צילום: EBA)

ראש ישיבת אור ישראל, הגאון רבי יגאל רוזן, שיגר לאחרונה מכתב לילדי תלמוד התורה בשכונת גני הדר, בו הוא שיבח אותם על תפילותיהם והודה להם על כך שהשלימו לו מניין בזמן חופשת החנוכה בישיבה.

מאז סוף זמן חורף שעבר, כאשר פרצה מגפת הקורונה, ראש הישיבה לא חזר אל דירתו שבבני ברק, אלא נשאר להתגורר עם רעייתו בדירה במתחם הישיבה שבפתח תקווה.

אפילו לשמחות במשפחתו, שנערכו לנכדיו, הוא נעדר, מלבד ה'שבע ברכות' שנעשה במיוחד במתחם הישיבה, כשהרב רוזן מאחורי מחיצות.

מכיוון שישיבת אור ישראל יצאה לחופשת חנוכה ארוכה מהרגיל, ראש הישיבה היה צריך שישלימו לו 'מניין' וילדי כיתה ח' בתלמוד התורה 'פרי מגדים' התגייסו למטרה.

ה'שבע ברכות' הייחודי (צילום: רוטרניק)

היום חזרו בחורי 'אור ישראל', וראש הישיבה כתב מכתב נרגש לילדי הת"ת: "באתי בזאת להודות לכם על השתתפותכם בתפילות בישיבה בימי החנוכה (והסמוכים להם), שע"י זה התאפשר לי להתפלל במניין הגון את כל התפילות כסדרן".

"ראיתי אתכם מקדימים לבוא", הוסיף הגר"י רוזן, "ושמתי לב שהקפדתם לא לחלוץ את התפילין עד לאחר סיום התפילה - כמבואר בפוסקים. רציתי לציין שהתפעלתי מהתנהלותכם והתנהגותכם בתפילה עצמה, מתוך כבוד ראש, נתינת הלב וכבוד ביהמ"ד".

"ראיתי ושמחתי לראות שהחינוך הניתן לכם בת"ת הוא כמסורת הדורות בלא שיונים וזיופים חלילה, אלא כהמשך ישיר למה שהנחילו אבותינו ואבות אבותינו".

ראש הישיבה סיים: "יזכה אתכם ה' וישמע את תפילתכם ויתן לכם את הכלים הנצרכים ללימוד התורה כפי משאת נפשכם וינהל אתכם בדרכו הקדושה, להיות מוכנים כל רגע לביאת משיח צדקנו".

המכתב המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר