הרצח ביער. צפו

האלמן הטרי בכה: "מי יכל לעשות ככה לאסתרי?"

בעלה של אסתר הורגן, שגופתה הרצוצה נמצאה ביער לאחר שנרצחה, ספד לה בפתח ביתו, סיפר על החיים היפים שנגדעו בידי בן עוולה ותהה בדמעות: מי יכול היה לנהוג בה כך באכזריות. צפו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המועצה האזורית שומרון)

בנימין, בעלה של אסתר הורגן שגופתה הרצוצה נמצאה ביער לאחר שנרצחה, ספד לה היום (שני) בפתח ביתו, ותהה בדמעות: מי יכול היה לנהוג בה כך באכזריות.

תחילה הוא סיפר על אשתו המנוחה: "אסתרי יצאה אתמול כמו שהיא נהגה, לטייל בטבע שהיא כל כך אהבה פה בסביבות הישוב. לא מעשים הרפתקניים; שביל הליכה, כמו שיש בכל מקום נורמלי בארץ, והיא לא חזרה".

"זה לא מתאים לה, כל כך מלאת חיים ואור ואהבה לכולם, וכל זה נגדע ברגע שאי אפשר לתאר בכלל במילים", המשיך האלמן הטרי: "מי יכול לעשות כזה מעשה?".

לדבריו, "אנחנו צריכים לתת את התשובה ההולמת הציונית למעשים של הרס והרג על ידי יותר אור, יותר חיים, יותר בנייה, יותר יצירה ויותר עשייה על הקרקע, למען ילדינו וכל עם ישראל".

"אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הילדים והנכדים. עכשיו לא תהיה להם לא אמא ולא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה".

בנימין הורגן סיפר לסיום: "לפני שידעתי מה קורה, קיבלתי הודעות מכל מיני אנשים כמה שהיא נגעה וכמה שהיא עשתה. אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה, ובכלל של הישוב, וזה הרבה בזכותה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמו שאר אישי הציבור, פרסם הודעת אבל בעקבות הרצח, אם כי באיחור משמעותי, וכתב: "אסתר הורגן ז"ל נרצחה באכזריות כשיצאה לריצה ליד ביתה. כוחות הביטחון ישימו ידם על המרצח במהירות האפשרית ונבוא עמו חשבון. אני מבקש לשלוח תנחומים עמוקים למשפחה".

צפו בדברי האלמן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר