הח"כ נחסם. צפו

ההרוג במרדף המשטרתי: אהוביה סנדק בן ה-16

בן ה-16 שנהרג בהתהפכות רכבו במהלך מרדף משטרתי דרמטי, הוא אהוביה סנדק, מהישוב בת עין. בזירת האסון, התעמת קצין משטרה עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' • צפו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הנער שנהרג (באדיבות המשפחה)

אבל כבד ביישוב בת עין, עם היוודע זהותו של הנער בן ה-16 שנהרג במהלך מרדף משטרתי שהחל בחשד לידוי אבנים על פלסטינים.

בהודעה שהוציאה מזכירות הישוב שבמערב גוש עציון, נכתב: "קהילה אהובה, בצער ובכאב גדול אנחנו מודיעים על פטירתו הפתאומית של אהוביה, בנם של אברהם ואיילת סנדק".

"נציגי הרווחה וצוות החירום המקומי מלווים את המשפחה ברגעים קשים אלו", הוסיפו בבת עין, "על פרטי הלוויה נוציא הודעה בהמשך".

זירת התאונה (צילום: דוברות)

כזכור, לדברי הנערים שנפצעו בתאונה ואושפזו בבית החולים תחת אבטחה כבדה, התאונה באזור כוכב השחר התרחשה לאחר שניידת המשטרה ניגחה את רכבם מאחור, בעוצמה, ועוצמת הפגיעה היא שגרמה לרכבם לסטות מהכביש ולהתהפך.

יצוין, כי המשטרה לא אפשרה להתקרב לזירת האסון, ובסמוך לה התפתח עימות בין ח"כ בצלאל סמוטריץ' לבין קצין שעצר אותו מלהמשיך בדרכו למרות חסינותו כחבר כנסת, ואף איים עליו: "אתה תיעצר". מקורבי הח"כ אף טענו, כי שוטר פיזר דוקרנים מתחת לרכב של הכנסת.

יו"ר הכנסת יריב לוין הגיב לנעשה ואמר: "זהו אירוע הפוגע בצורה חמורה ביכולתו של ח"כ למלא את תפקידו למען הציבור, דבר שאסור להשלים עמו במשטר דמוקרטי. פניתי למ"מ היועמ"ש לכנסת, והנחיתי אותם לפעול מול המשטרה בנושא".

העימות עם סמוטריץ' (צילום: דוברות)

במשטרה כזכור הציגו את הגרסה הבאה להשתלשלות התאונה: "בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה על יידוי אבנים מרכב ישראלי לעבר רכב פלסטיני בצומת מכמש, צוות בלשים שהיה בדרכו ובסמוך למקום זיהה את הרכב שיידה אבנים והורה לו לעצור".

"נהג הרכב, פתח בנסיעה פרועה למרות הוראת השוטרים לעצור, המשיך במנוסה שרכב הבילוש בעקבותיו. בסמוך לצומת רימונים, התהפך הרכב וכתוצאה מההתהפכות 4 מנוסעי הרכב נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים ובמקום נקבע מותו של נוסע. בשעה זו כוחות המשטרה פרוסים בזירה לצורך איסוף הראיות והממצאים ע"י גורמי החקירה".

באשר לעימות עם ח"כ סמוטריץ', נמסר מהמשטרה: "מבירור ראשוני עולה, כי במפגש עם חבר הכנסת טעה השוטר בשיקול דעתו כשלא אפשר לו הגעה עד לזירת האירוע. המקרה ייבדק ויופקו הלקחים הנדרשים בהתאם".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר