סקר דרמטי

גדעון סער נצמד לנתניהו בהתאמה לראה"מ

מי המתאים ביותר לראשות הממשלה, נשאלו העונים: 39% בחרו בנתניהו לעומת 36% שבחרו בגדעון סער • לפי הסקרים השונים, מפלגתו של סער במקום השני אחרי הליכוד (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר שנערך ע"י מכון מדגם בראשות מנו גבע ופורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית של חדשות 12 מעלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, הליכוד מתחזקת ל-29 מנדטים, על חשבון גדעון סער המקבל 18 מנדטים.

יש עתיד עם 16 מנדטים, ימינה 13 מנדטים והרשימה המשותפת עם 11 מנדטים. ש"ס ויהדות התורה עם שמונה מנדטים לכל מפלגה.

המפלגות הסוגרות את הרשימה: ישראל ביתנו עם 7 מנדטים, ומרצ וכחול לבן עם 5 מנדטים לכל מפלגה. שאר המפלגות לא עברו את אחוז החסימה.

הסקר בדק אפשרות ולפיה בני גנץ וגבי אשכנזי פורשים מכחול לבן ומי שיעמוד בראשות המפלגה יהיה אבי ניסנקורן - המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה.

אופציה נוספת בסקר: אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, ומפלגה בראשות רון חולדאי היתה מתמודדת וכמו כן מפלגת רע"ם תתמודד בנפרד מהרשימה הערבית המשותפת, התוצאות היו:

הליכוד עם 29, תקווה חדשה עם 16, יש עתיד עם 14, ימינה עם 13, והרשימה המשותפת עם 11 מנדטים. ש"ס ויהדות התורה עם שמונה מנדטים לכל מפלגה.

סוגרים את הרשימה: ישראל ביתנו עם 7 מנדטים, המפלגה של רון חולדאי עם 6 מנדטים, וכחול לבן ומרצ עם 4 מנדטים לכל מפלגה.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה: בנימין נתניהו עם 33%, גדעון סער עם 16%, יאיר לפיד 12%, נפתלי בנט 8%, בני גנץ 4%, אף אחד מהם 18% ולא יודע 9%.

נתון דרמטי יותר בשאלת ההתאמה, היה בסקר שפורסם הערב בכאן חדשות ונערך על ידי קנטאר מדיה ישראל. נתניהו עם 39%, לעומת 36 אחוז לגדעון סער.

לפי סקר זה, מפת המנדטים תיראה כך: הליכוד עם 28 מנדטים, תקווה חדשה עם 20 מנדטים, ימינה עם 15 מנדטים, יש עתיד–תל"ם עם 13 מנדטים והרשימה המשותפת עם 11 מנדטים.

ש"ס עם 8 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, כחול לבן עם 6 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים וגם מרצ מקבלת 6 מנדטים.

בסקר 'חדשות 12' נשאלו המשתתפים מי לדעתך הוא האשם העיקרי בהקדמת הבחירות הצפויה? 38% השיבו בנימין נתניהו, 20% - בני גנץ ו-28% האשימו את שניהם במידה שווה.

בסקר 'כאן חדשות', 43% האשימו את בנימין נתניהו ורק 18% האשימו את בני גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר