היום שאחרי

"דרכון ירוק"; כך יתאפשר לקיים חתונות

בפגישה בין נציגי אולמות המהדרין לפרוייקטור החרדי רוני נומה סוכם כי כשתהיה מאסה של אנשים שקיבלו חיסון יחד עם מחוסנים מחלימים, יתאפשר לקיים אירועים נרחבים (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הפגישה (צילום: ללא קרדיט)

נציגי 'איגוד אולמות המהדרין' נועדו אמש (שני) עם ראש הדסק החרדי ב"מגן ישראל", האלוף במיל' רוני נומה, ודנו באתגרים השונים של הענף לנוכח המצב ובעיקר בהיערכות ליום שאחרי.

בעלי האולמות ביקשו מרוני נומה לדאוג לכך שהרשויות ייאפשרו לקיים חתונות בהשתתפות בעלי "דרכון ירוק". לדבריהם, "הדבר יאפשר לוודא קיום אירועים סטרילים לחלוטין וגם יעודד התחסנות".

הם הסבירו כי "ברגע שתהיה מסה של מתחסנים ונבדקים בעלי תוצאות סרולוגיות תקינות - נוכל לקיים אירועים ללא הגבלה עם פיקוח מתאים".

ל'כיכר השבת' נודע כי נומה הביע את הסכמתו למהלך והבטיח לפעול לקידומו מול הגורמים הרלוונטים.

נומה אמר בפגישה כי "קיום חתונות באופן הזה יצמצם דרסטית את תופעת החתונות הפירטיות וימנע את המשך ההדבקה בשיעורים הקטסטרופלים היום. בנוסף הוא יצמצם את עוגמת הנפש של ההורים ובעלי השמחה שסובלים יותר מכולם מהמצב הנוכחי".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אישר נומה כי אמר במהלך הפגישה, "שברגע שתהיה מאסה של אנשים מחוסנים, קרי אנשים שקיבלו חיסון יחד עם מחוסנים מחלימים שעברו סרולוגיה, נוכל לקיים אירועים נרחבים יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר