משרד הבריאות קבע:

'טרם' תבצע את בדיקות הקורונה במוסדות לדיור מוגן גם באזור ירושלים

משרד הבריאות בחר ברשת 'טרם' לבצע את בדיקות הקורונה במוסדות לדיור מוגן במסגרת תכנית 'מגן אבות ואימהות' בכל אזור הצפון וגם באזור ירושלים (חדשות בריאות, מקודם)

תהליך הדיגום כבר החל, וצפוי להגיע לאלפי בדיקות מדי יום ביומו, בהתאמה לצרכים. (צילום: יח"צ)

סמנכ"ל הפתוח האסטרטגי ברשת 'טרם'- ד"ר גבריאל פולאק: "טרם פיתחה פלטפורמה טכנולוגית במטרה לייעל ולהבטיח את תהליך לקיחת וביצוע הבדיקות באופן המיטבי"

משרד הבריאות בחן במכרז ובסופו של דבר בחר כאמור ב'טרם' כגוף שיבצע את הבדיקות לכל אזור הצפון וירושלים, בהתאם לאמות מידה שהוגדרו, לאור יכולתה להיערך ולהתארגן בהיבט לוגיסטי להקמת מערך הדיגומים.

מטרת תכנית 'מגן אבות ואימהות' היא להבטיח את החוסן הלאומי ולהגן על אוכלוסיות הקשישים השוהים במסגרות החוץ ביתיות תוך מתן טיפול מיטבי בראיה לאומית כוללת, אל מול התפשטות מחלת ה- 19-COVID. מטה 'מגן אבות' כולל מנהלים ואנשי רפואה מתחומי המוסדות הגריאטריים במשרדי הממשלה. האתגר הוא תכלול של כלל הגורמים כדי לייצר תכנית עבודה יומית מסודרת, המספקת את כל הנדרש למוסדות להתמודד עם מגפת הקורונה.

צוותי הרפואה והמנהלים ב'טרם', התגייסו בכל העצמה, למיזם זה על מורכבותו, במסגרת מחויבותה החברתית-לאומית של 'טרם', למעורבות מתמדת בקידום בריאות האוכלוסייה.

תהליך הדיגום כבר החל, וצפוי להגיע לאלפי בדיקות מדי יום ביומו, בהתאמה לצרכים.

לאחר ש'טרם' מבצעת את בדיקות הקורונה במוסדות לדיור מוגן, הדגימות מועברות למעבדה הפועלת 24/7 ובודקת אלפי דגימות ביממה, תוך עמידה באמות מידה מחמירות, בהתאמה לדרישות משרד הבריאות ומדדי איכות בינלאומיים.

סמנכ"ל הפתוח האסטרטגי ברשת 'טרם'- ד"ר גבריאל פולאק: "טרם פיתחה פלטפורמה טכנולוגית במטרה לייעל ולהבטיח את תהליך לקיחת וביצוע הבדיקות באופן המיטבי. הליך הדיגום, המסירה למעבדה, קבלת התשובות והעברתם למשרד הבריאות ולקופות החולים מתבצע ביעילות מרבית, במטרה למזער ככל הניתן תקלות בתהליך ולהבטיח טיפול מהיר ויעיל בכל תהליך הדיגום, בפרט בעת קבלת תשובה חיובית המחייבת נקיטת צעדים.

המערכת פותחה באופן ייעודי בהתאמה לאופן הדיגום ב'טרם' תוך פתוח ממשקים משותפים עם יתר גורמי הרפואה הרלבנטיים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר