צלם 'כיכר השבת'

כבוד! חיים גולדברג זכה בתערוכת 'עדות מקומית'

צלם הבית של 'כיכר השבת', חיים גולדברג, קוטף הישג מקצועי נחשב: תמונה שצילם, נבחרה על ידי האוצר של תערוכת הצילומים 'עדות מקומית' בקטגוריה 'דת ואמונה' (ברנז'ה)

(ללא קרדיט)

תמונה שצילם חיים גולדברג, צלם הבית של אתר 'כיכר השבת', נבחרה היום (רביעי) על ידי האוצר של תערוכת התמונות היוקרתית 'עדות מקומית', כתמונה בודדת, בקטגוריית 'דת ואמונה'.

בצילום, נראים עשרות ילדים מחסידות תולדות אהרן כשהם מצטופפים בסקרנות, גם על חלונות הבנין, כדי לצפות בשריפה שפרצה בסמוך לתלמוד התורה שלהם בירושלים, ונשמרים על ידי ה'מלמד' שלהם.

התמונה שנבחרה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

'עדות מקומית', כידוע, היא תערוכה לצילומי עיתונות מישראל ומהרשות הפלסטינית, הנערכת מזה 10 שנה, במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב.

התמונות המוצגות בתערוכה נבחרים על ידי חבר שופטים, מתוך אלפי צילומים הנשלחים למקום. לצד קטגוריית 'דת ואמונה', בה כאמור מופיע צלם 'כיכר', ישנן גם את הקטגוריות חדשות, חיי יום יום, דיוקנאות, תרבות ואמנות, טבע וסביבה וספורט, במקביל כמובן ל'תמונת השנה' ו'סדרת השנה'.

התערוכה, הנחשבת לאירוע הצילום המרכזי בישראל, תיפתח מחר, במתחם מידטאון תל אביב, בהתאם למתווה הנדרש, ולראשונה בתולדותיה כ'מוזיאון פתוח' תחת כיפת השמיים.

"לנוכח החשיבות התרבותית וחברתית של אירועי השנה החולפת", נמסר, "החליטה הנהלת מידטאון לפרוש את חסותה, ולהנגיש את התכנים לקהל הרחב ללא תשלום".

אירוע השריפה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר הזכיה אמר חיים גולדברג: "זו שנה שנייה שאני נכנס לתערוכה החשובה,. זה כמובן משמח אותי, ובעזרת השם בשנה הבאה אגיע רחוק יותר וגבוה יותר; לכך לפחות אני שואף".

חיים היקר, ברכותינו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר