אבל בזוועהיל

לאחר מחלה קשה: הגאון רבי משה הורביץ זצ"ל

אבל בעיר בביתר עילית לאחר שבמהלך השבת נפטר הגאון רבי משה הורביץ, רב בית המדרש זוועהיל בשכונת הגפן בביתר עילית, ומחשובי החסידים, בן 65 בלבד בפטירתו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: יהודה פרקוביץ)

אבל כבד בעיר ביתר עילית ובחסידות זוועהיל לאחר שבמהלך השבת נפטר הגאון רבי משה הורביץ, רב בית המדרש זוועהיל בשכונת הגפן בביתר עילית, ומחשובי החסידים, בן 65 בלבד בפטירתו.

המנוח נולד לאביו בעל המנגן הרה"ח רבי פנחס הורביץ זצ"ל, ובהיגע לפרקו הוא נישא לבת הרה"צ רבי יוסף גולדמן זצ"ל, בנו של האדמו"ר רבי מרדכי מזוועהיל זיע"א.

מכריו מספרים על אדם מיוחד, גאון בתורה שניצל כל רגע פנוי ללימוד תורה, אדם שהאיר פנים לכל אחד, גם בתקופה האחרונה שבה סבל מהמחלה הנוראה.

רבי משה ז"ל המשיך את דרכו של אביו והלחין ניגונים רבים אותם היה שר רבות כדי לשמח אנשים והכול מתוך כישרון גדול שהיה משפיע על סביבתו.

לפני קצת יותר מעשור נסע המנוח לאושוויץ, שם שר ניגוני התעוררות במשך שעה ארוכה בפתח המשרפות, לזכרם של היהודים שנרצחו בשואה.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו, בהם את אחיו הרה"צ רבי זושא הורביץ, רב דקהל חסידים בעיר אלעד, ואת חתנו המשפיע הרב צבי חלמיש, מהמשפיעים המפורסמים בעיר ביתר עילית.

הלווייתו תצא הערב בשעה 22:30 מהיכל ישיבת זוועהיל בשכונת בית ישראל, להר הזיתים שם ייטמן.

תהרא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר