הדסה עין כרם

טובי המעצבים עיצבו חדרי לידה חדשים בהדסה

לשלב לידה בטוחה עם חוויה בעוצמה שלא הכרתן סגנון עיצובי מרגיע, כורסאות אורתופדיות למלווים, מוניטור אלחוטי לתנועה חופשית של היולדת בזמן צירים– חווית הלידה מעולם לא נראתה טובה יותר (בריאות, מקודם)

מאפשרים ליולדת לחוות את הלידה עם אותו צוות מקצועי ומוכר של הדסה (צילום: יח"צ)

לאחר הבשורה בשנה שעברה על השקת חדרי לידה החדשים בהדסה הר הצופים, מגיעה כעת הבשורה מהדסה עין כרם. "מהפך של ממש", כך מגדירים בהדסה את התחדשותם של 13 חדרי הלידה בעין כרם, אשר עברו שינוי מן היסוד והותאמו לצרכיהן של היולדות ומלוויהן ולצרכי הצוות הפועל עבורן ברגעים המרגשים ביותר.

"מדובר בשינוי אוירה ובעיצוב חדשני ונעים, המשרים תחושה מרגיעה ומאפשרים ליולדת לחוות את הלידה עם אותו צוות מקצועי ומוכר של הדסה, אבל בחדר הרבה יותר מזמין ומפנק". כמו בלידה של ממש, גם בהדסה עין כרם נרגשים מאוד מהתוצאה שהתקבלה לאחר חודשים ארוכים של תכנונים, בנייה, עיצוב, ריהוט וצביעה, הכל בהתאם לבקשות שעלו מן השטח ונבנו בזו אחר זו, אבן אחר אבן.

מי שהופקדו על משימת מתיחת הפנים המרשימה, הם לא אחרים מאשר מושיק גלאמין, שם מוביל בתחום עיצוב והלבשת הבית והמעצבת בר גרינוולד. השניים קיבלו משימה מאתגרת למדיי - להפוך את חדר הלידה הוותיקים בהדסה עין כרם, שכבר עברו עליהם אי אילו שנים, לחדרי לידה המותאמים לשנת 2020 ,מלאי אור, צבע ואנרגיות חדשות, המאפשרים חווית לידה מעצימה באווירה ביתית ומפנקת. על קווי העיצוב החדשים הוחלט רק לאחר שנאסף מידע, והרבה: בקשותיהן של היולדות והמלווים כפי שהוצגו בקבוצות מיקוד שונות שנערכו במשך שבועות, דגשים שהעלו המיילדות ושאר חברי צוות חדר הלידה בהדסה, וכמובן - התחשבות באילוצים בריאותיים ובטיחותיים, שהינם בראש סדר העדיפויות בבית החולים.

לפרטים והרשמה לחדרי הלידה - כנסו >>

התוצאות כבר נראות בשטח בשבועות האחרונים, ובהחלט זוכות להתלהבות: שינוי של תאורת החדר מתאורת פלורסנט סטנדרטית לתאורה חמימה המשרה תחושה מרגיעה, חידוש כל מצעי חדר הלידה, שכבר אינם מזכירים בית חולים, ומתוחים על המיטות בצבעים חמים ובטקסטורות נעימות, בר עמידה מיוחד לשינוי תנוחות, מערכת שמע לבחירת מוזיקה בחדר, מוניטור אלחוטי מתקדם המאפשר את ניטור תנועות העובר והצירים גם כשהיולדת מסתובבת בחדר – ואינה מחויבת לשכב מול מכשיר נייח ומגביל, כורסא אורתופדית בכל חדר לטובת מלווי היולדת הנרגשים, ואפילו מקלחות בעלות זרמי מים ייחודיים שנועדו להקלה על הכאבים בשעת הצירים".

צרכיה של היולדת עמדו לנגד עיננו כל הזמן", מספרים המעצבים. "כל מה שעלה בקבוצות המיקוד נידון עם הצוות ועם אנשי מקצוע מתחום הבינוי והעיצוב וחשבנו איך ליישם בחדרי הלידה - כדי שכל אחת תרגיש קצת יותר בבית. זה באמת מתבטא בחלל המעוצב והנינוח, אבל גם בהרבה מחשבה על הפרטים הקטנים שמשלימים את החוויה, כמו אפילו עמדות הטענה לסלולרי, ארון לחפצים אישיים, טלוויזיה או כדור פיזיו שנוכחים בכל חדר, האפשרות לחיבור לגז צחוק בכל שלב או בחירה בצבעים מרגיעים.

כל אלו נלווים כמובן למהות, למוטו העומד בבסיס עבודת הצוות – והוא מקצועיות בלתי מתפשרת מחד, ואפשרות הבחירה של היולדת, כך שכל יולדת יכולה לבחור אם לקבל שיכוך כאב או לא, אם להיות מלווה במהלך הלידה, באיזה שלב ועל ידי מי, אם להשמיע מוזיקה או צלילים שנעימים לה. הצוות בהדסה קשוב לכל אלו ומאפשר בחירה של ממש, במסגרת טווח הבטיחות של היולדות ושל התינוקות.

כל הטוב הזה מצטרף להטבות שהופכות את חווית הלידה בהדסה למושלמת: יחס אישי לכל יולדת, לילה במלונית יולדות לבחירה, החזר קורס על הכנה ללידה ,תפריט חדש ובופה עשיר בפינוקים, אווירת שבת וכשרות למהדרין, הדרכת הנקה, אפידורל זמין ועוד.

לפרטים והרשמה לחדרי הלידה - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר