תיעוד מצמרר

האם זעקה בקול בוכים על השר אמיר אוחנה

אמו של הנער אהוביה סנדק ז"ל שנהרג לאחר מרדף משטרתי זעקה על השר לביטחון פנים אמיר אוחנה שהגיע לנחם את המשפחה ואמרה לו "איזו מן משטרה זו, זה גהינום" (בארץ)

(צילום: יוני סעדה)

אמו של הנער בן ה-16 אהוביה סנדק ז"ל שפכה את זעמה על השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, שהגיע לנחם את המשפחה המתגוררת בבת עין. היא תהתה כיצד נעלמו השוטרים שביצעו את המרדף כנגד הנערים למרות שידעו שגרמו למות בנה.

כזכור, המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירת האירוע בבנימין, בו מצא את מותו הנער אהוביה סנדק, לאחר שרכב שבו נסע התהפך במהלך מרדף משטרתי.

מחומר החקירה שנאסף עד כה עולה, כי תחילתו של האירוע בחשד לפיו מספר נערים יהודים השליכו אבנים על פלסטינים, בכביש סמוך לגוש עציון. לאחר שהבחינו בניידת משטרה, החלו החשודים להימלט. במהלך המרדף אחריהם, בשלב מסוים, נוצר מגע בין הרכב המשטרתי לבין רכבם של החשודים, שהתהפך, וכך הנער בן ה-16 נהרג.

בהודעת מח"ש נכתב, כי מיד עם קרות האירוע הגיעו חוקרי המחלקה לזירת האירוע, ומאז הם מבצעים את פעולות החקירה הדרושות, לצורך בחינת חלקם של השוטרים באירוע, בהתאם לסמכויותיה.

במסגרת זו נחקרו היום ארבעה שוטרים באזהרה, ונגבו עדויות משוטרים נוספים. "האירוע כולו, על כלל החשדות העולים בו כלפי האזרחים החשודים, ובכלל כך חלקם בגרימת מותו של המנוח, נחקר ע"י משטרת ישראל", מדגישה מח"ש.

עוד נכתב, כי "נוכח הממשקים בין החקירות, ביחס לשלב התאונה והתהפכות הרכב, החליט המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים להקים צוות חקירה משותף למח"ש ולימ"ר תל אביב, אך כאמור החשדות המיוחסים לשוטרים נחקרים ע"י מח"ש, המקיימת חקירה מעמיקה, יסודית ומקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר