מורדם ומונשם

תפילות: החמרה במצבו של ר"י גרודנא, הגאון רבי יצחק הקר

בשבוע שעבר הובהל חבר 'המועצת' החדש, הגאון רבי יצחק הקר לבית החולים לאחר שנדבק בדלקת ריאות. לעת עתה, מצבו לא משתפר והוא מורדם ומונשם • תפילות בישיבה (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגאון רבי יצחק הקר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר מועצת גדולי התורה החדש של 'דגל התורה', ראש ישיבת גרודנא באר יעקב הגאון רבי יצחק הקר, הועבר לקראת שבת למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים מעייני הישועה, וכעת רה"י מורדם ומונשם.

ראש הישיבה, הועבר ביום רביעי האחרון, בעצת רופאיו, לבית החולים 'מעייני הישועה', בבני ברק, לאחר שחלה בדלקת ריאות חריפה - שהסתבכה.

בערב שבת, חלה החמרה במצב ראש הישיבה והוחלט להעביר למחלקת הטיפול נמרץ בבית החולים, כאשר הוא מורדם ומונשם ועד עתה, אין שיפור במצבו.

לפני חצי שנה: ראש הישיבה רוקד בסוכות

אחד מתלמידי הישיבה, אומר ל'כיכר השבת': "המצב נראה לא טוב, הרופאים עשו פעמיים בדיקת קורונה, אך היא יצאה שלילית. כעת, ישנו חשש אמיתי לחייו של ראש הישיבה ואנחנו מתחננים מהציבור להעתיר עבור ראש הישיבה".

היועץ הרפואי אלימלך פירר הגיע היום לבקר את ראש הישיבה בטיפול הנמרץ, ושוחח עם מנהלי בית החולים כדי לוודאות שראש הישיבה מקבל את הטיפול הטוב ביותר.

ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין, שלח את בנו הגאון רבי בצלאל, לדרוש בשלומו של ראש הישיבה. וכן בחורים מהישיבה, עלו היום לביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, כדי שיעתיר בתפילה לרפואת ראש הישיבה

בהיכל ישיבת גרודנא בבאר יעקב, התקיימה אמש (מוצ"ש) לראשונה תפילה להחלמתו של ראש הישיבה וכן התקיימו תפילות; בכותל המערבי ובקברו של חמיו הגר"ש רוזובסקי ובבתי הכנסת של יוצאי הישיבה; בבני ברק, בית שמש ומודיעין עילית. גם הערב תתקיים תפילה בשעה 23:00 בהיכל הישיבה ובעוד שישה מוקדים.

מחר, יחלו בני הישיבה ואלפי בוגרי הישיבה, לקיים את סגולת הזוהר ללמוד שלושה ימים ברציפות להחלמת ראש הישיבה.

הרב הקר נחשב לאחד מזקני ראש הישיבות והוא חתנו של ראש ישיבת פוניבז' הגאון רבי שמואל רוזובסקי. לאחרונה, מונה ראש הישיבה לשמש בתפקיד חבר מועצת, במועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'.

הציבור נקרא להעתיר והתפלל לרפואת ראש הישיבה הגאון רבי יצחק בן נחמה לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר