אירוע דרמטי

חיסול בכביש 6, בין שיירה של ניידות משטרה

הרוג ופצוע אנוש בחיסול דרמטי שביצעו עבריינים, תחת עיני המשטרה שליוותה את יעדי החיסול שהיו תחת סכנה: הירי, שהתרחש בכביש 6, גרם להידרדרות הרכב לצד הדרך (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

מלחמה בין חמולות עבריינים מהמגזר הערבי, הסלימה לכדי חיסול דרמטי בסמוך למחלף נחשונים בכביש 6, מול עיני השוטרים. באירוע נרצח אדם אחד, וחברו נפצע באורח אנוש.

‏שני נוסעי רכב שיצאו היום (שני) מהעיר לוד, נורו בעת שנסעו בכביש הבין-עירוני, בעוד כוחות משטרה מאבטחים אותם בשל היותם יעד לנקמה, ככל הנראה בעקבות רצח תושב לוד בו נחשדו.

‏הסכסוך, שהחל בעקבות שימוש במסגד, כבר גבה בעבר לא מעט קורבנות. כעת, על פי פרסום של כתב 'חדשות 13' מאור צור, ייתכן והמחסלים ערכו תרגיל הטעיה למשטרה, וכך ביצעו את החיסול.

השיירה של הקורבנות, כך מתברר, הייתה מלווה בשלוש ניידות, כאשר לפתע רכב אזרחי נכנס ביניהן סמוך למחלף נחשונים, זיגזג באופן מסוכן, נמלט לכיוון לוד וגרם לשתי ניידות להיפרד מהשיירה ולרדוף אחריו, תוך היתקלות במחסום מאולתר שכנראה הוצב מראש.

בשלב זה נותרה השיירה עם ניידת מלווה אחת בלבד, עובדה שנוצלה על ידי רכב אזרחי אחר להתקדם לעבר שני הנוסעים ה"מאובטחים", לירות לעברם צרור יריות וכך לבצע את החיסול ולהספיק להימלט.

ברגעים אלו עדיין מתקיים אחריהם מרדף משטרתי רחב היקף, באזור העיר אריאל, בתקווה ללוכדם.

מדוברות המשטרה נמסר, כי "כוחות משטרה במקום, לבירור נסיבות האירוע", ומבית החולים בילינסון עדכנו כי "לאחר פעולות החייאה, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו של אחד הפצועים. פצוע שני שהגיע לבית החולים עם פציעות ירי בכל גופו, מטופל כעת בחדר ניתוח, במצב אנוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר