"בדמות אנוש"

תימן: 'יהודים שולטים בשטן - ובשוק הסמים'

שר הבריאות של תימן נאם בטלוויזיה התימנית, וטען כי מחבלים שהתפוצצו במסגדים עשו זאת בהשפעת סמים, אותם היהודים מוכרים - כחלק מתוכנית נגד ערבים ומוסלמים (העולם הערבי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
שר הבריאות של תימן (צילום מסך)

תיאוריות קונספירציה - לא רק בישראל: שר תימני נשא 'דרשת יום שישי' בטלוויזיה התימנית, כשהוא טוען כי היהודים רקמו מזימה נגד המוסלמים - באמצעות סמים.

שר הבריאות מטעם ממשלת המרד החות'י בתימן, טאהה אל-מוטאקוויל, טען כי יהודים שולטים בשוק הסמים העולמי. לדבריו, התאגידים הגדולים בעולם האחראיים לייצור ושיווק אלכוהול וסמים - שייכים ליהודים.

"היהודים והשטן הם אחים תאומים", טען אל-מוטאקוויל ואמר שהם "שני צדדים של אותה מטבע. היהודים שולטים בשטן, והשטן שולט ביהודים". עוד אחר כי היהודים הם "שטנים בדמות אנוש".

"המדינות החותמות על הסכמי שלום עם ישראל, שותפות לתוכניות יהודיות נגד ערבים ומוסלמים", שטח השר את תיאוריית הקונספירציה האנטישמית שלו, והסביר: "אנשים שמתפוצצים בתוך מסגדים - הם תחת השפעת סמים. מחבלים שביצעו פיגועים באפגניסטן, בעיראק ובתימן - הרגישו תחת לחץ נפשי מצד היהודים".

"יהודים מסתמכים על שני דברים: סחר בסמים, וסחר בבני אדם", אמר שר הבריאות - כך מדווח האתר 'אוריינטל אקספרס'.

יצויין כי אותו שר בריאות גרם לגיחוך כשהצהיר כי החיסון הראשון לקורונה יבוא מתימן. ממשלת תימן הנוכחית מורכבת מכוחות של מורדים חות'ים, מוסלמים קיצונים, בתמיכת איראן. המדינה מצויה במשבר בריאותי וכלכלי עמוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר