ללא נפגעים

מתיחות בדרום: בחצות ליל שיגור של רקטה

הלילה אחר חצות נשמעה התרעת 'צבע אדום' בקיבוץ כרם שלום שבסמוך לרצועת עזה, לאחר מכן דווח על ידי דובר צה"ל כי הרקטה נפלה לבסוף מחוץ לשטח ישראל (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון)

לאחר חודש של שקט יחסי, הלילה אחר חצות (שלישי), נשמעה התרעת 'צבע אדום' בקיבוץ כרם שלום שבסמוך לרצועת עזה. לאחר מכן דווח על ידי דובר צה"ל כי הרקטה נפלה לבסוף מחוץ לשטח ישראל מבלי שכיפת ברזל נאלצה אפילו ליירטה.

כזכור לפני כחודש במוצאי שבת שוגרה רקטה מרצועת עזה לשטח ישראל ופגעה במחסן של מפעל, באזור התעשייה הדרומי של העיר אשקלון בחסדי שמים ללא נפגעים כלל אך נזק נגרם למקום.

בתגובה, במהלך אותן הלילה, תקף צה"ל בתגובה מטרות של ארגון החמאס. "מטוסי קרב ומסוקי קרב של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה", נמסר מדובר צה"ל, "במהלך התקיפה הותקפו מטרות התעצמות של ארגון הטרור חמאס, בהן שני אתרים לייצור אמצעי לחימה רקטיים, תשתיות תת קרקעיות ומתחם אימונים צבאי של הכוח הימי של ארגון הטרור חמאס".

דובר צה"ל הבהיר, כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל הלילה", וציין כי "צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר ישראל והוא ערוך ומוכן לפעול בנחישות ככל שיידרש, נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר