אחרי הפסד משפטי

תלמידי ישיבת מעלות התורה הפגינו מול בית 'הנגיד'

לאחר שבית המשפט דחה את בקשת 'מעלות התורה' לעכב את הפסק שהוציא מרשותה את הבנין שהשאיל רייכמן, הפגינו בחורים מתחת לחלונו ושרו "וכל קרני רשעים אגדע" • צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שירת המחאה (ללא קרדיט)

המאבק סביב המבנה של 'מעלות התורה' בירושלים, עובר לרחוב: אמש (שני) הגיעו בחורים מהישיבה להפגין מול ביתו של הצד השני במאבק, הנגיד ר' יוסף רייכמן, שניצח אותם בבית המשפט.

המחאה באה בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי בעיר, אתמול, לדחות את בקשת עיכוב הביצוע שהגישו מנהלי הישיבה למימוש ההכרעה לפנות הבנין המוכר שברחוב אבן שפרוט בשכונת שערי חסד.

בשל כך, ביום שישי הקרוב ייכנס פסק הדין לתוקפו, ותלמידי הישיבה ייאלצו להתפנות מהמבנה המיתולוגי.

בנוסף, בית המשפט הטיל על העמותה המנהלת את 'מעלות' תשלום הוצאות משפט בסך של 15,000 שקלים לטובת רייכמן, אותו ייצגו עורכ הדין עמית חדד ונועה מילשטיין.

המכה המשפטית וההבנה המחלחלת כי הגרוע מכל מבחינתם עומד לקרות, הוביל קבוצה מתלמידי הישיבה למחות מתחת לחלונו של רייכמן, מי שעומד מאחורי המהלך.

במהלך ההפגנה, שנערכה בשעת ליל, קראו הבחורים והאברכים פרקי תהילים 'להצלת הישיבה', וכן פצחו בשירת הפסוק "וכל קרני רשעים אגדע".

צפו בווידאו

הסיקור המלא ב'כיכר השבת', סביב פרשיית 'מעלות התורה'>>>

  • סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר