פעילות המשטרה

אכיפת הסגר: 3,144 קנסות ו-3,684 מעקבים

הסגר, שנראה הפעם חלש משני קודמיו, מניב לפי המשטרה קנסות לא מעטים, שניתנו לבעלי עסק, לאזרחים שחצו את מגבלת הקילומטר ולמי שהעזו להפר את חובת הבידוד (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות המשטרה)

אכיפת הסגר, לבלימת התפשטות הקורונה בישראל: המשטרה ממשיכה בפעילות אכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר ברחבי הארץ. ביממה האחרונה ניתנו על ידה 3,144 קנסות בגין הפרות שונות.

ההפרות היו מסוגים שונים. מרביתם (1,441) היו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה / פעולה שאינה מוכרת, או אי עטיית מסכה (1,431). 49 דו"חות הושתו בגין הפרות של חובת הבידוד, 84 בגין הפרות שונות של בתי עסק ו-121 קנסות אחרים היו על שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

המשטרה סיכמה את פעילותה ביממה החולפת, לאכיפת תקנות הקורונה, ובחרה להזכיר את שתי החתונות, בשכונת גבעת שאול בירושלים ובקיבוץ רמת רחל.

ניסה לברוח מהחתונה דרך החלון ונתפס

"פעילויות אלו הן רק חלק קטן מהפעילות שבוצעה ביממה האחרונה על ידי משטרת ישראל ברחבי הארץ. כך, אמש, השוטרים ערכו ביקורות אחר יישום ההנחיות ב-2,652 בתי עסק", נמסר.

עשרות מבין בתי העסק נקנסו בגין ההפרות השונות, ניתנו 100 אזהרות, וב-54 מקומות בוצע דילול קהל. 7 בתי עסק נסגרו למספר ימים, בתום שימועים. בנוסף, בוצעו בדיקות של הימצאות בבידוד ל-722 חולים מאומתים השוהים בביתם ול-2,962 מחויבי בידוד.

במשטרה מבטיחים "להמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף, במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. על הציבור להישמע להנחיות, שכן אי קיומן, משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר