הישג משפטי

בית המשפט לפרקליטות: להעביר לנתניהו את המסמכים

הישג לנתניהו: השופטים דחו את עמדת הפרקליטות, והורו לה למסור לידי ההגנה שלו את כל המסמכים הרלוונטיים הנוגעים לאישוריו של היועמ"ש על עצם פתיחת החקירות נגדו (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

הישג לצוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים דחו היום (שלישי), את עמדת הפרקליטות, והורו לה למסור לידי ההגנה את כל המסמכים הרלוונטיים הנוגעים לאישורי היועמ"ש לפתיחת החקירות נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתוך כשבוע ימים.

בית המשפט דחה את טענת הפרקליטות וקבע: "איננו מקבלים את עמדת המאשימה בעניין תיקי 1000, 2000 ו-4000. אנו סבורים כי עומדת לנאשם 1 הזכות הדיונית לקבלת האישורים. אנו מורים למאשימה למסור להגנה את האישורים, בפורמט הקיים לגבי כל אחד מהם, בתוך שבעה ימים".

עוד הורה בית המשפט לפרקליטות להעביר לצוות ההגנה של נתניהו באופן מידי כל חומר חקירה שלא נמסר לה או הועבר באופן חלקי בלבד בהתאם להחלטה שכבר התקבלה .

מנגד, בית משפט המחוזי בירושלים החליט לדחות חלק מבקשות הנאשמים בעניין חומרי החקירה. "נוכח הבקשה לעיון חוזר בחומרי החקירה, אנו חוזרים וקובעים, לאחר בחינה נוספת, כי לא שוכנענו בקיומה של עילה מספקת להורות על מסירתם, כולם או חלקם, לנאשמים, בשל היותם מסמכים פנימיים, חלקם סודיים, התכתבויות פנימיות, ולאור הצהרת המאשימה כי חומרי הגלם ותוצרי החקירה, הועברו להגנה", כתבו השופטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר