תקיפה בלייקווד

חרדי קנה פיצה - ונדקר: 'חשבתי שזו מתיחה'

אשה זינקה לעברו של חרדי ודקרה אותו בסכין, ללא כל סיבה הנראית לעין; הקורבן פונה לביה"ח - ושוחרר • התוקפת מואשמת ב-3 עבירות, אך ככל הנראה זו לא אנטישמיות (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
רגע התקיפה (צילום: מצלמות אבטחה)

לייקווד, ניו ג'רזי: יהודי חרדי נפצע קל בדקירות סכין לאחר שאשה תקפה אותו ללא כל סיבה הנראית לעין.

התקרית אירעה אמש (שלישי) בשעות הבוקר (שעון ארה"ב), כאשר אברך חרדי, תושב לייקווד, ערך קניות במרכז מסחרי מקומי בשכונה החרדית השלווה.

על פי הדיווח, הוא קנה פיצה בפיצריה והכניס את הקניות לרכבו - ולפתע זינקה לעברו אשה מאחור, כשבידה סכין - ואז דקרה אותו ונמלטה. הקורבן שלף את הסכין - באורך כ-30 סנטימטרים - שעוד היתה נעוצה בגופו, והחל לרדוף אחרי התוקפת עד שתפס אותה, הפיל אותה ארצה ועיכב אותה עד לבוא המשטרה.

האברך סבל מפצעים באורח קל, פונה לבית החולים האזורי MMCSC ולאחר מספר שעות שוחרר לביתו.

בראיון לאתר 'לייקווד סקופ' מיד לאחר שחרורו מבית החולים, סיפר האברך: "הרגשתי דקירה קטנה, בתחילה חשבתי שמישהו עושה לי 'שטיק', עושה לי מתיחה. פתאום אני רואה מישהי לפניי, אז מיששתי את גבי ומצאתי שם סכין".

התוקפת זוהתה על ידי המשטרה כאריקה קרוז, בת 38 וחסרת בית. עדיין נחקר מה המניע לתקיפה, אך כוחות הביטחון מצהירים כי לא ידוע על קשר שלה עם ארגון טרור או היסטוריית שנאה, ולכן קשה להאמין כי מדובר בפשע שנאה.

אריקה מואשמת בשלוש עבירות: תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת כלי נשק - והחזקת כלי נשק למטרה לא חוקית. היא הועברה לפי שעה לכלא של מחוז אושן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר