בחירות 2021

בנט, דרעי ונתניהו: בצלאל סמוטריץ' באולפן

הירידה בסקרים; אי פסילת נתניהו; דת ומדינה; הביקורת הקשה על אריה דרעי; הריצה המשותפת עם בנט והאם יצרף את איתמר בן גביר? ח"כ בצלאל סמוטריץ' בראיון לישי כהן (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' צופה בסקרים המעניקים ל'ימינה' 13 מנדטים, לאחר חודשים שהמפלגה זכתה ב-20 מנדטים ויותר ולא מתרגש. הוא מבטיח שירוץ עם נפתלי בנט ומבקר בחריפות את התנהלות יו"ר ש"ס אריה דרעי בחוק הגיור. צפו בראיון המלא.

במהלך הראיון סמוטריץ' הדגיש כי אינו פוסל ישיבה בממשלת נתניהו, למרות שפסילה תזניק את המפלגה במספר המנדטים: "אני לא מוכן בשום אופן, לא לכפיות טובה של כל אלה שהופכים את נתניהו למקור כל הרוע כאן, האיש הזה הביא הישגים אדירים למדינת ישראל. אני לא מוכן בשום אופן ליישר קו עם הרדיפה המשפטית, וחד משמעית הוא עובר רדיפת משפטית שלא הייתה כנגד אף אחד, ואפשר לחפור על המניע של הרדיפה הזו".

סמוטריץ' הבהיר: "אני רוצה לשבת בממשלה שתקדם הכי טוב את מה שאני מאמין שטוב למדינת ישראל. מבחינתי השיקול המרכזי, היחיד, יהיה איזה הרכב קואליציוני יכול לקרב אותי הכי טוב למה שאני מאמין".

באשר להתנהלות דרעי בחוק הגיור, תקף סמוטריץ': "בג"צ הולך הליכי בגיורים רפורמים, איפה היית שמונה חודשים של ממשלה, למה שלחת את ח"כ ארבל להניח את חוק הגיורים אחרי שאני עשיתי בלגן וכשהיה ברור שכבר אי אפשר להעביר, למה את המחכה שאני אפנה? למה לחכות לדקה ה-90?".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר