'כאן' הודיעה

מיכאל שמש זכה בפרס הצטיינות עיתונאית

העיתונאי החרדי מיכאל שמש, המשמש ככתב פוליטי בערוץ 'כאן חדשות' - זכה בפרס הצטיינות עיתונאית אחרי שהצליח להפוך להיות לאחד העיתונאים הפוליטיים ההישגיים (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מסך, מתוך כאן 11)

איש התקשורת החרדי מיכאל שמש, המשמש ככתב פוליטי בערוץ 'כאן חדשות' - זכה בפרס הצטיינות עיתונאית ע"ש אילן רועה לשנת 2020, כתב 'קול ישראל', שנהרג בעת מילוי תפקידו העיתונאי.

ב'כאן חדשות' ציינו בנימוקי הזכייה כי מיכאל שמש הכתב הפוליטי של כאן תאגיד השידור הצליח תוך שנים ספורות להפוך לאחד העיתונאים הפוליטיים ההישגיים בישראל.

מי שעוד זכה בפרס הצטיינות עיתונאית הוא כתב דסק המגזין אורן אהרוני, בנימוק כי הוא מכתבי המגזין והתחקיר הבולטים בארץ. תחקיריו וסדרות הכתבות שיצר הותירו חותם משמעותי והניבו הישגים עיתונאיים מרשימים.

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "חטיבת החדשות מתכבדת להמשיך את מסורת הענקת הפרס על שמו אילן רועה במטרה לעודד מצוינות עיתונאית. אני שמח על ריבוי המועמדים ועל הבחירה במיכאל שמש ואורן אהרוני ומברך אותם".

אילן רועה היה שנים רבות כתב הצפון ברשת ב' של 'קול ישראל'. ב-28.2.99 רכב שבו נסע עם מפקד יחידת קישור ללבנון, תת-אלוף ארז גרשטיין, עלה על מטען צד, הם ושני אנשי צוות נוספים נהרגו.

את דרכו התקשורתית החל שמש כבר בגיל צעיר ברדיו 'קול ברמה', בשנת 2014 התקבל לקורס העיתונאים של 'גלי צה"ל', ובתחילת שנת 2015 מונה לכתב בכנסת של 'גל"צ' - לאחר שחרורו מ'גל"צ' ב-2017 הצטרף לכאן תאגיד השידור הישראלי ככתב פוליטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר