הזינוק בתחלואה

סגן שר הבריאות: יש חשש שהמוטציה פגעה במגזר החרדי

"יש עלייה משמעותית בתחלואה במגזר החרדי, יש חשש שהמוטציה שהגיעה מלונדון - נמצאת במגזר החרדי", כך אומר סגן שר הבריאות, יואב קיש, שמדגיש: "התחלואה מחייבת סגר קשוח יותר" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

סגן שר הבריאות, יואב קיש, טוען בריאיון באולפן 'כיכר השבת' כי במשרד הבריאות חוששים כי המוטציה בנגיף הקורונה פגעה במגזר החרדי, וזה מה שהוביל לזינוק בתחלואה. הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

באשר לסגר הכללי שלא מיושם התבטא קיש: "אנחנו במערכת בחירות שמשלבת משבר בריאותי ופוליטי, כל צד ינסה למנף את זה. אני אומר לך ברמת הבריאות: רמת התחלואה מחייבת סגר ומגבלות, סגר יותר קשוח, אסור לנו להמשיך, אני מעדיף להיות בסגר קשוח ולא למרוח חודש".

"אני מציע להתעשת", הוסיף סגן השר קיש: "להשים את הפוליטיקה בצד ולהבין שאנחנו לא יכולים להמשיך. 5,000 נדבקים זה אומר מאה חולים קשים חדשים וארבעים איש שימותו, זה המחיר, אני לא רוצה להיות שם. אסור לנו להיכנע למספרים האלה".

באשר לזינוק בתחלואה החרדי, טען קיש: "המגזר החרדי היה בירידת תחלואה, זה היה מדהים. עלינו במספרים, יש ירידה אבל הוא עדיין הכי גבוהה. היינו במספרים קטנים אז כל שינוי היה מאוד דרמטי, היום המספרים עלו. יש חשש מאוד גדול שהמוטציה שהגיעה מלונדון יכול להיות שהיא נמצאת במגזר החרדי. יש עליה משמעותית בתחלואה במגזר החרדי".

"אנחנו מתבשרים שהחיסונים יהיו אפקטיביים למוטציה, גם בארץ שמענו על 6 מקרים בארץ, כנראה זה משפיע על מקדם ההדבקה", הוסיף.

כאמור, הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר