באולפן

הסגר והחיסון: סגן שר הבריאות בריאיון . צפו

הסגר שלא מיושם; הזינוק בתחלואה החרדית והחשש מהמוטציה; הבחירות בצל הקורונה והפרישה של גדעון סער מהליכוד • סגן שר הבריאות, יואב קיש, בריאיון לישי כהן (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: הלל רוזבנרג)

סגן שר הבריאות, יואב קיש, מסכים כי הסגר שהוטל על ישראל לא מיושם וכי ישראל תצטרך ללכת לסגר קשוח יותר ועונה על השאלה מדוע התחלואה במגזר החריד זינקה בשבועות האחרונים, לאחר שבועות של ירידה. צפו בריאיון המלא.

במהלך הריאיון התייחס קיש לזינוק בתחלואה והסגר שלא מיושם ואמר: "אנחנו במערכת בחירות שמשלבת משבר בריאותי ופוליטי, כל צד ינסה למנף את זה. אני אומר לך ברמת הבריאות: רמת התחלואה מחייבת סגר ומגבלות, סגר יותר קשוח, אסור לנו להמשיך, אני מעדיף להיות בסגר קשוח ולא למרוח חודש".

"אני מציע להתעשת", הוסיף סגן השר קיש: "להשים את הפוליטיקה בצד ולהבין שאנחנו לא יכולים להמשיך. 5,000 נדבקים זה אומר מאה חולים קשים חדשים וארבעים איש שימותו, זה המחיר, אני לא רוצה להיות שם. אסור לנו להיכנע למספרים האלה".

באשר לזינוק בתחלואה החרדי, טען קיש: "המגזר החרדי היה בירידת תחלואה, זה היה מדהים. עלינו במספרים, יש ירידה אבל הוא עדיין הכי גבוהה. היינו במספרים קטנים אז כל שינוי היה מאוד דרמטי, היום המספרים עלו. יש חשש מאוד גדול שהמוטציה שהגיעה מלונדון יכול להיות שהיא נמצאת במגזר החרדי. יש עליה משמעותית בתחלואה במגזר החרדי".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר