פרסום ראשון

המשטרה תשלם 15,000 ש"ח לחרדי שהוכה

הוא שאל את השוטרים למה היכו ילד, ובתגובה התעללו בו ומשכו את זקנו. אחרי שהגיש תביעה אזרחית, סוכם על פשרה • עו"ד בן גביר: "מסר למשטרה להפסיק לפגוע בחרדים" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

פרסום ראשון: הושג הסכם פשרה במסגרת תביעה אזרחית שהגיש חרדי משכונת מאה שערים נגד המשטרה, והוא יפוצה בסכום של 15,000 ש"ח.

מדובר באברך שהגיש תביעה באמצעות עו"ד איתמר בן גביר לאחר שהוכה קשות על ידי מספר שוטרים, אותם שאל למה הם מכים ילד, אותו עצרו.

בתגובה לשאלה, כך מתואר בכתב התביעה, השוטרים קפצו עליו, חנקו אותו, השכיבו אותו על רצפת המדרכה ואחד מהשוטרים גם הכה בו באגרופו.

אך השיא היה, כשבעוד האברך שכוב על הרצפה, ניגש אליו שוטר, רכן לעברו, משך בחוזקה בזקנו והמשיך לדרכו כאילו לא קרה דבר. לאחר מכן הובילו השוטרים את העצור לאורך רחוב מאה שערים, כשהוא ללא כיפה, וזאת למרות שביקש מהם שוב ושוב שיאפשרו לו להרים את כיפתו שנפלה במהלך המעצר.

על פי כתב התביעה, ההתעמרות לא פסקה, ובתחנת המשטרה נאלץ האברך לעבור חיפוש על גופו, כשהשוטרים הכריחו אותו לפשוט את כל בגדיו. רק לאחר מספר שעות, ולאחר שהאברך נחקר בחשד לתקיפת השוטרים, הוא שוחרר לדרכו.

תגובת עו"ד בן גביר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

עו"ד איתמר בן גביר, אמר היום ל'כיכר השבת' בתגובה להסכם הפשרה: "בתשלום של 15,000 ש"ח יש מסר למשטרה: להפסיק לפגוע בציבור החרדי".

"הסרטון זועק ומספר את הסיפור. אדם שלוב ידיים, לא עושה כלום, בסך הכל מעיר לשוטרים על התנהגותם כלפי הילד ואז מרביצים לו, פוגעים אותו, עוצרים אותו, ומשפילים אותו בתחנת המשטרה".

בן גביר אופטימי: "אני מאמין שעוד סכום, עוד סכום ועוד סכום ובסופו של דבר המסר לשוטרים יהיה: אל תהיו אלימים, כי אם תהיו אלימים, המשטרה תלמד דרך הכיס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר