קולות מלחמה

איראן בסרטון איום על הצוללת הישראלית במפרץ הפרסי

ברקע דיווחים הולכים וגוברים על כוונה לתקוף אותה, תוך ניצול שלהי כהונת טראמפ, יוצא היום מאיראן סרטון הטוען ליכולת פגיעה ישירה בצוללת הישראלית שצצה במפרץ הפרסי • צפו (ביטחון)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

דריכות שיא במזרח התיכון, בשל דיווחים על כוונה אמריקנית לתקוף באיראן, יתכן תוך שיתוף פעולה ישראלי, ומנגד ההבנה כי המדינה השיעית נחושה לנקום את חיסול אבי תוכנית הגרעין האיראני פחריזדה שיוחס למוסד הישראלי וחיסול מפקד כח קודס סולימאני בידי ארה"ב.

לפי העיתון הערבי 'אל חיאת' היוצא לאור בלונדון, המבוסס על מקורות אמריקנים, גורמים ישראלים וסעודים בכירים "מפעילים לחץ כבד על הנשיא טראמפ לתקוף את מתקני תוכנית הגרעין הצבאית של איראן".

כמו כן, סוכנות הידיעות AP דיווחה, כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ קיצר היום את חופשתו הפרטית בפלורידה ושב לבית הלבן, יממה לפני המועד המתוכנן. באיראן יש החוששים, כי הסיבה לכך היא מבצע צבאי אפשרי נגדה בשלהי ימיו בוושינגטון.

ברקע כל זה, מאיראן יוצא בשעות האחרונות סרטון חדש באשר להופעתה המפתיעה לאחרונה של צוללת ישראל במימי המפרץ הפרסי הסמוך אליה, תוך הפגנת יכולות המוכיחות לכאורה יכולת לפגוע בה.

"כולם יודעים מה מסמל המפרץ הפרסי עבור איראן, כולם מכירים את מדיניותנו בנושא הביטחון הלאומי וכולם יודעים היטב שאם הקווים האדומים ייחצו, מבחינת איראן זה יהיה מסוכן מאוד", אמר על כך מוקדם יותר השבוע דובר משרד החוץ האיראני סעיד חטיבזאדה.

צפו בווידאו המאיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר