פרסום ראשון

נעצר חשוד בסיוע לפיגוע הירי בשער האריות

פרסום ראשון: המשטרה עצרה חשוד שסייע למחבל שביצע את פיגוע הירי לפני מספר ימים בירושלים. בפיגוע נפצע שוטר באופן קל ואילו המחבל נוטרל וחוסל על ידי השוטרים (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מתוך תיעוד האירוע (צילום: לפי סעיף 27א והמשטרה)

פרסום ראשון: המשטרה עצרה חשוד שסייע למחבל שביצע את פיגוע הירי לפני כשבוע וחצי סמוך לשער האריות בירושלים.

המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו של החשוד בבית המשפט והוא הוארך בשלושה שבועות.

השופט כתב בהחלטה כי "אנו מצויים בשלב חקירה והנדרש הוא חשד סביר, וחשד זה גם קיים וגם התחזק. חומרי החקירה מלמדים על קיומו של קשר בין המשיב ואחרים והמפגע".

"עילת המסוכנות היא ברורה ואף שהמעשה לא צלח היא עדיין עומדת ברף משמעותי. יש לאפשר למבקשת למצות את החקירה", הוסיף השופט בהחלטתו.

כזכור, ביום שני לפני שבוע וחצי, הגיע מחבל סמוך לשער האריות בירושלים עם תת מקלע וניסה לבצע ירי על השוטרים במקום, אחד השוטרים נפצע באורח קל והמחבל נוטרל.

המחבל היה לבוש שחורים והיה מצויד בנשק. הכוח המשטרתי שהיה במקום הבחין במחבל החל לדלוק אחריו, המחבל פתח ביריות, אחד השוטרים, הצליח לנטרל אותו.

לפי המשטרה, המחבל הגיע אל שער באב חוטה - אחד משערי הר הבית, וניסה לירות לעבר השוטרים שהיו במקום. המחבל נוטרל וכוחות ביטחון נוספים הוזעקו למקום. במשטרה בודקים דיווחים על מחבל נוסף שנמצא באזור.

לאחר מכן הגיע המשטרה לביתו של המחבל וחשפה שם כלי נשק ותחמושת נוספים.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר