במרכז החיסונים בטירה

נתניהו פנה לציבור הערבי: "תעאלו תיטאעמו" • צפו

ראש הממשלה הפציר בציבור הערבי, במרכז החיסונים בטירה, לנהור למקום ולשאר קופות החולים כדי להתחסן מפני נגיף הקורונה, וסיפר על שיחותיו עם מנכ"לי פייזר ומודרנה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: איתי בן און, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הערב (חמישי) במתחם החיסונים לקורונה בעיר טירה שבמשולש, וקרא לערבים הישראלים להצטרף לנהירת שאר הישראלים במבצע ההתחסנות.

בסיורו במקום סיפר תחילה ראש הממשלה: "שוחחתי 13 פעמים עם מנכ''ל פייזר וכמה פעמים עם מנכ"ל מודרנה, שאלתי אותם מדוע אנשים לא מתחסנים והם השיבו שאין שום סיבה שלא יתחסנו; בפרוטוקולים רואים להם 95% הצלחה. זה בטוח, ונותן לנו, למשפחותינו ולמדינתנו את ההגנה".

"הבאנו לפה מיליוני חיסונים, יותר מכל מדינה אחרת בעולם באופן יחסי לאוכלוסייה", השתבח נתניהו, והדגיש: "והבאנו אותם לכולם: יהודים וערבים, דתיים וחילונים. כולם יכולים וצריכים להתחסן".

לדבריו, "זה ייתן לנו את האפשרות לפתוח שוב את המסחר, בתי הקפה והמסעדות, אנשי העסקים יוכלו לטוס לעשות עסקים בדובאי - כעת שיש לנו הסכם שלום איתם - ונוכל לקיים חתונות בטוחות".

מתחם לבדיקת קורונה במגזר. אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

"אפשר לצאת מזה", הפציר ראש הממשלה בציבור הערבי: "רק זריקה קטנה, ונוכל לחזור לחיים. יש לי בקשה מכולם: בואו להתחסן. תעאלו תיטאעמו (לכו להתחסן, בשפה הערבית. ק.ר.) בואו להתחסן ולהחזיר את החיים למסלולם, זה מה שצריך לעשות".

ראש הממשלה הודה לקופות החולים "שעושות עבודה פנטסטית; אני מביא את החיסונים, ואתם נותנים את החיסונים. בכל העולם נדהמים מישראל, וכותבים שהיא פלא. אנחנו יוצאים מזה - ביחד".

"היעד שלי הוא להגיע ל-5.5 מיליון מחוסנים. זה מספיק, כדי לגמור עם זה. יהיו מספיק חיסונים גם לתשעה מיליון אזרחים, והאמת שיהיו יותר. אני מברך אתכם שבאתם להתחסן, ומקווה שיבואו עוד הרבה", סיים נתניהו.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר