שאבעס!

אירוע חריג: קצין נפגע במהלך מחאת השבת

שוטרים הגיעו לפנות מספר צעירים שמנעו מעבר כלי רכב ברחוב בר אילן בירושלים, אך במקום התפתח עימות חריף במהלכו העיפו חפצים על שוטרים, שהגיבו באלימות (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנה בבר אילן, אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מספר צעירים מנעו במהלך היום (שבת) בשעות אחרי הצהריים מעבר כלי רכב ברחוב בר אילן בירושלים. למקום, הגיעו מספר שוטרים כדי לפנות אותם.

האירוע השגרתי בשבתות רבות באזורי המגורים החרדיים במרכז העיר ירושלים, הפך עד מהרה לתקרית חריגה ואלימה, בנוכחות כוחות רבים.

המוחים, חסמו עם גדרות את מעבר כלי הרכב ובמהלך הניסיון לפנותם, השליכו חפץ שפגע בראשו של קצין משטרה שהיה במקום.

הקצין לא נפצע, וכאשר הגיעו כוחות הרפואה למקום, סירבו לפנות אותו. במקביל, ניסו השוטרים לעצור קטין שנחשד כי הוא זה שיידה את החפץ.

הם ניסו לעצור אותו, אך לא הצליחו ולכן החלו לנקוט באלימות כלפי המפגינים, כאשר למקום הגיעו כוחות משטרתיים רבים כדי לעצור את החשוד.

מדוברות המשטרה נמסר: "כוח משטרה שהוזעקו לאירוע ברחוב בר אילן במהלכו הקיפו עשרות אנשים את רכבו של אזרח תמים שחלף במקום, הבחין במספר חשודים המיידים לעברם אבנים. השוטרים ביצעו מעצר של אחד מהם ובמהלך המעצר החלו להתגודד סביבם מעורבים נוספים ולעבר קצין משטרה הושלך חפץ מתכת שפגע בצווארו. לאחר בדיקתו ע"י גורמי רפואה, המשיך יחד עם השוטרים ששהו עמו בפעולות לאיתור חשודים נוספים באירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר