גדעון סער תקף

נתניהו: 'נביא לפחות שני מנדטים מהערבים'

האם ראש הממשלה ישריין ערבי במפלגת הליכוד? דבריו של נתניהו בעת אישור הצעתו לביטול הפריימריז עוררו סערה • מלבד הח"כים הערביים, גם גדעון סער הגיב נגד ביבי (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר הערב (מוצאי שבת) במזכירות 'הליכוד' ברוב מוחץ את הצעתו לביטול הבחירות המקדימות במפלגה ואישור שישה שיריונים עד המקום ה-40.

במהלך השיחה, שהתקיימה מספר שעות, נתניהו שטח את תפיסתו באשר למערכת הבחירות הקרובות ואיך יביא, שוב, לניצחון מפלגתו. הפעם, בשונה מפעמים קודמות, נתניהו מצפה לשינוי במעמדו בחברה הערבית בעקבות הסכמי הסדרת היחסים עם המדינות הערביות, אחרי שנים בהן נחשב למוקצה.

ראש הממשלה העריך כי בבחירות הקרובות 'הליכוד' תזכה בלפחות שני מנדטים מהחברה הערבית, ואף העלה אפשרות כי אחד מהשריונים יהיה של מועמד ערבי.

כחלק מהקריצה לחברה הערבית, נתניהו עתיד להשיק בקרוב, עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, תוכנית למיגור האלימות בחברה הערבית, לאחר מספר אירועים קשים בשבועות האחרונים ושיא היסטורי במספר ההרוגים בשנת 2021.

יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער תקף: "אחרי שנים של חידלון וחוסר מעש נזכר הערב ראש הממשלה לדבר על גיבוש תוכנית למיגור הפשיעה בחברה הערבית. מצער שעד היום הנושא לא עניין אותו".

יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, שקיים מו"מ עם נתניהו במהלך כהונת הכנסת האחרונה וסיכן את קיום 'הרשימה המשותפת', צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "שמחתי לזהות ראשון ולהוביל את השינוי בתפיבה של הפוליטיקאים בימין הישראלי כלפי החברה הערבית, מיחס עוין לאזרחי המדינה הערבים ליחס שמציב אותם במרכז השיח הפוליטי בצל מערכת בחירות מורכבת זו. אנו בניה ופניה של החברה הערבית שמיצגים אותה בכבוד, ממליץ לכם לחפש קולות בחדרה ולא באום אל-פחם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר