מודיעין עילית

טרגדיה: המחנכת מרת לאה קנובליך נפטרה אחרי מחלה קשה

בגיל 46 בלבד, נפטרה מרת לאה קנובליך ע"ה, מחנכת מהעיר מודיעין עילית אחרי שהתמודדה שנה וחצי במחלה הקשה • "בעלה מעולם לא סגר את הגמרא בגללה", ספדו (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה קשה במודיעין עילית לאחר שבשעות האחרונות נפטרה לאחר מחלה קשה האישה החשובה והמחנכת מרת לאה קנובליך ע"ה, מהדמויות המוכרות בקרב נשות העיר, בת 46 בלבד.

המנוחה נולדה לאביה יבלחט"א הרב אהרן פילמר, מי ששימש המזכיר המיתולוגי בישיבת חברון במשך למעלה מארבעים שנה, ובהגיעה לפרקה היא נישאה לבעלה הגאון הרב מרדכי קנובליך, ראש כולל מפורסם ומחשובי האברכים במודיעין עילית.

אחד מקרובי המשפחה מספר ל'כיכר השבת' כי המנוחה היתה אישה צדקנית וצנועה, אשת חסד ואמא למופת, מחנכת ומורה במשך למעלה מ15 שנים, בהם זכתה לחנך ולהעמיד תלמידות רבות בדרך התורה, אישה שבעלה מעולם לא סגר את הגמרא בגללה.

עוד הוא מספר כי לפני כשנה וחצי חלתה המנוחה במחלה הקשה, ומאז סבלה יסורים קשים אותם קיבלה באהבה, מבלי שסיפרה על כך למרבית בני המשפחה, עד אשר הבוקר השיבה את נשמתה ליוצרה למגינת לבם של מכריה הרבים.

אחיה של המנוחה, איש החסד הרב שמואל פילמר ז"ל ששימש אחד ממנהלי ישיבת חברון במשך שנים רבות, נפטר גם כן מהמחלה הידועה בשנת תשע"ד.

בפטירתה הותירה אחריה את בעלה ושמונה ילדים, הקטן שבהם רק בן 5, כאשר בשנים האחרונות היא זכתה להוביל לחופה שניים מילדיה.

הלווייתה תתקיים בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר