זו התפילה למתחסנים

הרבנית קולדצקי: אנו לקראת הסוף, אבל עדיין יש להישמר

במסר מיוחד למורות ומנהלות, מחזקת הרבנית קודלצקי את ידיהן בהתמודדות בימים אלו, מציינת כי אנו לקראת הסוף וצריך עוד קצת לשמור - ויש גם תפילה מיוחדת למתחסנים נגד הנגיף (אקטואלי)

הרבנית קולדצקי (צילום: עזרא טרבלסי)

הרבנית קולדצקי, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, שגרה היום (שני) מסר חינוכי מיוחד, לכל המנהלות והמורות במוסדות החינוך החרדי, בצל ההתמודדות החינוכית בימים אלו, ימי מגיפת הקורונה.

הרבנית, מחזקת את ידיהן ומבקשת מהן להמשיך ולשמור על מה שצריך שכן אנחנו "לקראת הסוף" כלשונה, ויש לה גם מסר מיוחד למי שלוקח חיסון נגד קורונה - מה הוא צריך להתפלל.

"בוקר טוב מנהלות ומורות יקרות", פותחת הרבנית את דבריה, "דבר ראשון זכיתם בתפקיד החשוב ביותר, אתן ממשיכות לחזק את כל בנות ישראל, שיהיה לכן מלא כוח ושתזכו לחזק אותם ביראת שמים טהורה".

הרבנית קולדצקי ממשיכה ואומרת: "החפץ חיים אמר שהמנהלות יזכו לקבל ראשונות את פני משיח, משום שכשהקב"ה נתן את התורה לעם ישראל, הוא חיפש ערבים. רצו להביא את האבות הקדושים, והם לא קיבלו, רצו מהאמהות הקדושות, גם כן לא קיבלו, וכך גם מאברהם יצחק ויעקב, עד אשר לא היתה ברירה והביאו את הילדים שיהיו ערבים של עם ישראל על התורה, ומי שמגדל את הערבים של עם ישראל - אלו הן המנהלות והמורות היקרות, ולכן החפץ חיים אמר שאתן תקבלו את פני משיח".

"אנחנו נמצאים כעת בתקופה מאד לא קלה", המשיכה הרבנית בדברי החיזוק המיוחדים, "בשנה שכולנו מתמודדים ומתמודדות בקושי שקשה לתאר את זה בעולם, כאשר מפסח בשנה שעברה משפחות שלמות שהיו נוהגות לשבת יחד בליל הסדר ישבו לבד. אנחנו ישבנו בליל הסדר זוג זקנים במרחק של 6 מטר מבלי להכניס אף אחד, ובשבילנו זה היה מאד קשה.

"אצל אבא שלי הרב קנייבסקי היו מזמינים את הילדים הנשואים, ומאז אף אחד לא נכנס, עד עכשיו שכבר היה לו קורונה אז קצת יותר מקילים, אבל עד לא מזמן שמרו שם מאד חזק. השמירה קשה מאד, אבל זה עניין של ונשמרתם מאד לנפשותיכם.

"אני עצמי לא יצאתי מהבית כמעט שנה שלימה, ולא ביקרתי את אבא שלי במשך שמונה חודשים עד שהיה לו את הקורונה".

לסיום, אומרת הרבנית: "אחרי התקופה הכל כך קשה, שבמהלכה המורות והמנהלות שמרו כל כך יפה, נשאר לנו עוד טיפה ממש, אנחנו כבר לקראת הסוף ומקווים שהחיסון יעזור. אני קיבלתי בשבוע שעבר את החיסון הראשון, וכל אלו שקיבלו את החיסון הראשון צריכים להיזהר מאד, וזה הזמן לשמור עוד קצת.

"בעזרת השם המשיח כבר מגיע, ובברכתם של גדולי ישראל החיסון ישפיע לטובה, ומי שצריך לעשות את החיסון שיעשה ויגיד 'הריני מקיים את מצוות ככל אשר יורוך', ולפני החיסון שיגיד 'אין עוד מלבדו', ואחרי החיסון שיגיד 'נשמת כל חי', ובעזרת ה' כולנו נהיה בריאים ושלמים ושנזכה לקבל את פני משיח צדקנו ולחגוג את ליל הסדר יחד בבית המקדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר