בחירות 2021

השרה מירב כהן עורקת מכחול לבן ליש עתיד

שורת הצהרות ומסיבות עיתונאים פוליטיות צפויות במהלך היממה הקרובה; באחת מהן תנסה השרה מירב כהן להסביר, מדוע עזבה את גנץ בשעתו הקשה, לטובת 'יש עתיד' (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
כהן עם גנץ. היו ימים (צילום: מתוך פייסבוק)

מפלגת יש עתיד מצרפת לשורותיה, לקראת הבחירות הקרובות, את השרה לשוויון חברתי מירב כהן, שנוטשת כמו עמיתיה הרבים את מפלגת כחול לבן המתרסקת.

בעקבות כך צפויה כהן להתפטר מהממשלה, כפי שעשה בשבוע שעבר אבי ניסנקורן ממשרד המשפטים ויועז הנדל ממשרד התקשורת.

בשעה 20:00 צפויים יו"ר יש עתיד יאיר לפיד והשרה מירב כהן למסור על כך הצהרה משותפת לתקשורת.

גם יו"ר 'הישראלים' רון חולדאי ימסור הצהרה, בשעה 18:00, בה יציג ככל הנראה מצטרפים חדשים לרשימתו ויעביר "מסר פוליטי חשוב", כפי שנכתב בהודעתו הרשמית.

כהן כתבה על עזיבתה כך, בהודעה לפעילי כחול לבן: "חשוב לי מאוד להביע את הערכתי הגדולה לבני. הגענו לנקודה בה דעותינו חלוקות, אבל זה לא גורע דבר מהערכה שלי כלפיו. אני אגיש את התפטרותי הן מהממשלה והן מהכנסת".

השרה הפורשת, על החיסונים לקורונה למבוגרים (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

יצוין, כי בעבר כתבה כהן, "בנימה אישית: אני רוצה לשתף אתכם מיהו בני גנץ בעיני. בני הוא בן אדם שיכול להוביל מהלכים שכולם אמרו שאין סיכוי שיקרו; בני הוא בן אדם שגם אם עכשיו יצא סרטון שמכפיש אותו ואת משפחתו, הוא לא סוטה לרגע מדרכו, ממשיך בישיבה כאילו כלום לא קרה ומשדר לכולם בחדר שממש אין מה להתרגש; בני כל כך אוהב אנשים שבכל פעם שהוא מגיע לירושלים הוא מבקש ממני לפגוש את הפעילים שלנו ולדבר איתם".

"בני הוא בן אדם מפרגן", המשיכה כהן והחמיאה לגנץ, אותו כעת היא עוזבת, "שיכול להתקשר באמצע יום מטורף ולומר לי: מירב, אנשים ניגשים אלי בסוף האירוע עם הבעיות שלהם, והם בכלל לא רוצים לדבר איתי; הם מבקשים את המספר שלך".

השרה הפורשת הוסיפה אז: "בעיני, בני הוא קודם כל מנהיג עם לב ענק, שרואה את האנשים שסביבו. למרות הישגיו יוצאי הדופן, הוא מלא בצניעות ומאוד מאוד אוהב את המדינה שלנו. בני, אני מאמינה בך ולך, וגאה להיות חלק מהחזון שאתה מוביל. שיהיה לנו בהצלחה". כאמור, 'הצלחה וחלק מאותו חזון משותף', כבר לא יהיו לכהן עם גנץ, החל מהיום.

כך או כך, פחות מחודש לסגירת הרשימות, והמפלגה הגדולה לצד הליכוד אינה מפלגת שמאל, אלא 'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער.

שתי המפלגות הבולטות כעת באגף השמאלי, 'יש עתיד' ו'הישראלים', רצות כעת בנפרד, ועל פי הסקרים אינן יכולות להגיע למספר המנדטים המתחרה בסער.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר