'מאמין בפוליטיקה מוסרית'

השר רפי פרץ: "לא אנהיג את הבית היהודי"

הבית היהודי ורפי פרץ כבר לא: השר בלי תיק, שזגזג מספר פעמים בשנה האחרונה, פורש מסיעתו, שגם כך אינה צפויה להצליח בבחירות, וכותב: "אני מאמין בפוליטיקה מוסרית" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

יו"ר הבית היהודי, השר לענייני ירושלים ומורשת, הודיע לפני זמן קצר (שלישי) כי אין בכוונתו לשוב ולהתמודד על ראשות המפלגה, שגם כך לא צפויה לעבור את אחוז החסימה בבחירות הקרובות.

בהודעתו לא שולל פרץ את האפשרות כי יקבל מקום ברשימת הליכוד. כך או כך, הבית היהודי, תחת הנהגת המנכ"ל ניר אורבך, עדיין יכולה לחבור ל'ימינה'.

"אחי ואחיותי, אלו דברים היוצאים מן הלב, ובעזרת ה' ייכנסו אל הלב", פתח השר את הודעתו: "אני מודיע כי בבחירות הקרובות לא אוביל את מפלגת הבית היהודי, ולא אתמודד על הנהגת המפלגה בפריימריז הקרובים. בחירת מנהיג חדש לבית היהודי והתחדשות פני המפלגה הם צורך השעה".

פרץ, שכזכור הפר ברגע האחרון את ההסכם עם בן גביר בליל הבחירות הקודמות, ולאחריהן פרש בהפתעה מ'ימינה' וחבר לממשלה, מוסיף כעת וכותב: "אני מאמין בפוליטיקה נקייה, הוגנת ומוסרית שלא פוגעת בזולת, כך פעלתי כבן נאמן לשולחי".

פרץ עם סמוטריץ', בבחירות האחרונות (מתוך הקמפיין)

יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ', הגיב להודעת הפרישה של רפי פרץ וכתב: "ראויה הציונות הדתית לבית פוליטי אחד ומאוחד שישא בגאון את דגליה, ערכיה, ומפעליה, וידע להכיל את הגוונים השונים בה"

"חברי במרכז הבית היהודי, זה הזמן לאשר ולממש את הסכם המיזוג שנחתם בין המפלגות לפני הבחירות האחרונות, לבחור הנהגה מוסכמת ומשותפת, ולהביא בשורת אחדות גדולה", הוסיף סמוטריץ', המעוניין להגיע לאיחוד ב'ימינה' כשגם 'הבית היהודי' בשליטתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר