בהילולא השנתית

נתניהו הזהיר מהמגיפה החדשה; הגר"מ מאזוז ערך לו 'מי שברך'

ראש הממשלה נתניהו נאם דרך ה'זום' בהילולת 'כסא רחמים' והזהיר מפני "המגיפה החדשה". הגאון רבי מאיר מזוז ערך לו "מי שברך" מיוחד: "שכל הנלחמים בו ירדו קצת, ירדו" (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך השידור החי)

‏קורץ לחרדים? ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם אמש (שלישי) באמצעות ה'זום' בהילולא השנתית של ישיבת 'כסא רחמים', להילולת הרב מצליח מאזוז זצק"ל, זמן קצר לאחר שהממשלה אישרה את הידוק הסגר השלישי.

"תודה רבה לרב מאזוז היקר", פתח ראש הממשלה את דבריו, "לרבנים היקרים ולכם המוקירים את המורשת של הרב מצליח מאזוז שהיא מורשת מפוארת - אף שהוא נרצח לפני 50 שנה בפשע טראגי בתוניס, הוא השאיר דברים שגם המוות לא יכול להם, הוא עשה כל כך הרבה לפתח את מורשת יהדות ספרד, מורשת תורתנו, אהבת ארצנו ואהבת עמנו, אני יודע שהדבר הזה מפעם ברב מאזוז, מפעם בכם, ומפעם ובעמיתי ח"כ שלמה קרעי, אתה תיארת אותו נכון שהוא שליח נאמן של עם ישראל, אני מוקיר אותו ואתכם על עבודתכם החשובה".

בהמשך דבריו אמר: "אני יודע שאם יש דבר אחד שאכפת לכם זה כמובן המשך קיומו של עם ישראל, והנה הבנים והבנות, הסבים והסבתות ואבות ואמהות - כולם נתונים לאיום המגיפה ונאמר כבר: 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', אנחנו בעיצומה של מגיפה חדשה - המוטציה הבריטית, היא מאיימת להקריס מדינות שלמות".

ראש הממשלה שיצא מישיבת הממשלה שאישרה סגר מלא למשך שבועיים, הוסיף ואמר: "אנחנו קיבלנו החלטה הערב בישיבת הממשלה לעשות סגר כללי וחזק לשבועיים הקרובים, בתקווה שהמאמצים האלה יתנו לנו את הכח להוריד את המחלה ובעזרת מיליוני החיסונים שעבדכם הנאמן הביא לארץ - שילוב של שני הדברים יוציא אותנו מהקורונה, אולי לא מיד, אבל מהר מכל העולם, אנחנו נמצאים במצב טוב יותר ממדינות העולם מבחינת החיסונים, פי מאה מהממוצע העולמי, אנחנו משמשים כדוגמא לעולם 'אור לגויים'.

"עכשיו צריך לפעול יחד בכוחות משותפים כדי להתגבר על המחלה ולהוקיע אותה מתוכנו, הדבר הזה אפשרי, אני מבקש ומאמין שנקבל את עזרתם של כל הרבנים ובראשם הרב מאזוז".

לסיום אמר: "אני רוצה לברך אתכם על פעולתכם החשובה ולברך אתכם בהמשך עשייה ברוכה ולברך את הרב מאזוז, ושכולנו נשיג ניצחון גדול על הקורונה ועוד כמה ניצחונות".

לאחר מכן, ערך הגר"מ מאזוז "מי שברך" מיוחד להצלחתו של נתניהו, ואמר: "ידידינו היקר ראש הממשלה בנימין נתניהו שיעלה מעלה מעלה שכל הנלחמים בו ירדו קצת, ירדו, יחכו בסבלנות שיבוא משיח כבר לא צריך את אף אחד, בעזרת השם נזכה לגאולה שלימה במהרה בימינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר