שתו יין והחרימו ציוד

שוטרים פשטו על חתונת נכד האדמו"ר מתוא"י

שוטרים שהגיעו אמש (שלישי) לחתונת תולדות אברהם יצחק בביתר עילית נכנסו לקבל את ברכת האדמו"ר בתחילת מעמד ה'מצווה טאנץ'; לאחר סיום האירוע הם חזרו בליווי כוח יס"מ והחרימו את ציוד ההגברה במקום; תיעוד (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
השוטרים מחרימים ציוד (צילום: כיכר השבת, ארי קופרשטוק)

מהומה פרצה אמש (שלישי) בביתר עילית, במהלך שמחת החתונה לנכד האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, כאשר שוטרים שהגיעו למקום בשל תלונה של אחד השכנים לא הצליחו להיכנס פנימה אל תוך בניין בית המדרש שם נערכה השמחה.

האירוע שהחל בשעות אחר הצהריים המוקדמות, הובא לידיעת המשטרה ככל הנראה בעקבות תלונה שהגיש אחד השכנים בשל העובדה כי היא התקיימה בניגוד להנחיות, מה שגרם לכך שבסביבות השעה 20:00 בערב, הגיעו שוטרים למקום וניסו להיכנס אל תוך הבניין, אך ללא הצלחה.

השוטרים בתוך החתונה (צילום: כיכר השבת )

לטענת אחד הנוכחים במקום, השוטרים שלא הצליחו להיכנס לבניין, עזבו את המקום לאחר שצילמו את המתרחש מחוץ לבניין, ולאחר כשעה וחצי חזרו שוב, כשהם מלווים בכוח יס"מ.

בשלב הזה החלו קציני המשטרה לנהל משא ומתן עם כמה מעסקני השכונה, על מנת לסיים את האירוע כמה שיותר מהר, ובמסגרת המאמצים אף נכנסו הקצינים אל תוך בית המדרש בתחילת מעמד ה'מצווה טאנץ', כשהם לבושים בכיפות לבנות וניגשו אל האדמו"ר שישב במרכז בית המדרש.

ל'כיכר השבת' נודע כי קצין המשטרה אמר לאדמו"ר כי ישנה מגיפה, והרבי הגיב לדבריו ואמר שהקב"ה יעזור שלא יהיו נפגעים ושהמגיפה תסתיים במהרה, תוך שהוא מכבד את השוטרים בשתיית יין.

לאחר מכן יצאו השוטרים מהמקום ונשארו לעמוד מחוץ לבניין עד לסיום האירוע, אך בשלב מסויים, לאחר שמרבית החוגגים כבר לא היו במקום, נכנסו השוטרים שוב לבית המדרש כשהם מלווים בכוחות יס"מ והחרימו את ציוד ההגברה והרמקולים לקול מחאת קבוצת אנשים שעמדה מחוץ לבניין.

מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרת ישראל הוזעקו אמש לחתונה המונית בהשתתפות מאות חוגגים שהתקיימה בעיר ביתר עילית בניגוד לתקנות. בהגעת הכוחות למקום דלתות הכניסה לאירוע היו נעולות והחוגגים סירבו לפותחן, ורק לאחר שיח והידברות עם מארגני האירוע נפתחו הדלתות ובמקום נצפו מאות משתתפים, שאינם עוטים מסכות ובניגוד לתקנות.

"בעת שכוחות המשטרה עסקו בפיזור המשתתפים, החלו להתאסף עשרות משתתפים מחוץ למקום האירוע, להפר את הסדר, להתעמת עם השוטרים, ליידות אבנים לעברם וגרמו נזק לרכבי המשטרה. למקום הוזעקו כוחות נוספים שפעלו לפיזור מלא של המשתתפים ולאיתור מארגני החתונה.

"בסיום הפיזור זומנו לחקירה מארגני האירוע, מחזיק המקום ונוספים והחקירה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר