הקרב על הסנאט

דרמה בג'ורג'יה: קרב צמוד בין 4 המועמדים

ביידן חייב את השליטה בסנאט, הרפובליקנים שואפים לשמור על השליטה שלהם בבית העליון של בית המחוקקים האמריקאי והקרב על שני המושבים של גו'רג'יה צמוד במיוחד (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום מסך)

בג'ורג'יה נערכו הלילה (רביעי) הבחירות הדרמטיות לסנאט, מדובר בשני מושבים עליהם מתחרים המועמדים ומתוצאות המדגמים עד עתה נראה שהקרב הולך להיות צמוד במיוחד בין המועמד הדמוקרטי הכומר השחור רפאל וורנוק לרפובליקנית קלי לפלר כמו גם קרב צמוד מאד בין הסנאטור הרפובליקני דויד פרדאו שמעוניין להיבחר מחדש לתפקיד והדמוקרטי ג'ון אוסוף. ביידן חייב את נצחונם של שני הדמוקרטים אם הוא רוצה לשלוט בסנאט ולא להיתקל כל הזמן בהתנגדות רפובליקנית שכעת שולטים בו.

מזכיר מדינת ג'ורג'יה, בראד רפנספרגר, אמר כי עובדי הקלפיות ייקחו בקרוב הפסקה וימשיכו את הספירה רק בבוקר (שעון ארה"ב) והוסיף: "תקווה שעד הצהריים נדע טוב יותר איפה אנו עומדים".

המועמדת הרפובליקנית קלי לפלר אמרה: "אני עדיין רואה פרצה לניצחון במירוץ עם וורנוק. אנחנו הולכים לנצח בבחירות האלה". יריבה הדמוקרטי וורנוק שמוביל עליה בכמה עשרות אלפי קולות, מספר שיכול להימחק במדינה עם למעלה מ-10 מיליון תושבים לא חיכה לסיום ספירת כל הקולות והבטיח: "אעבוד עבור כל אזרחי ג'ורג'יה".

פקיד הבחירות בג'ורג'יה, גבריאל סטרלינג, אמר לרשת CNN כי נותרו לפחות עוד 171 אלף קולות מוקדמים ממחוז דקלב, המזוהה עם הדמוקרטים, שלא נספרו. "למחוז דקלב תהיה השפעה גדולה מאוד על התוצאה, אבל כמו שאמרתי יש שם עשרות ועשרות מחוזות ואתה לוקח הרבה מחוזות עם מעט קולות עם מרווח קולות גדול", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר